یزد فردا: دبیر علمی بزرگداشت مرحوم حاج شیخ غلامرضا فقیه خراسانی یزدی از تمدید مهلت ارسال مقاله به کنگره بزرگداشت حاج شيخ غلام‌رضا فقيه خراساني يزدي(فقيه خراساني) تا پانزدهم شهریورماه خبر داد .

 حجت‌الاسلام «سید محمد شریف حسینی کوهستانی» افزود: با توجه تداخل زمان فراخوان بخش علمی این کنگره با فصل تابستان و ماه مبارک رمضان و با عنایت به تعطیلی حوزه‌های علمیه و همچنین دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی زمان ارسال مقاله به این کنگره تمدید شد .

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ابراز امیدواری کرد: در فرصت ایجاد شده محققان، روحانیون  و علاقه‌مندان به حوزه علوم دینی اهتمام جدی در جهت برگزاری هر چه با شکوه‌تر این کنگره در جهت معرفی شخصیت آن عالم برجسته به نسل جوان داشته باشند .
حسینی کوهستانی هدف از برگزاری این کنگره را معرفی سیره علمی و عملی حاج شیخ بیان کرد و افزود: باید نسل جوان با آن عالم فرزانه که در زمان خود الگویی به تمام معنا بوده‌اند آشنا شوند .
دبیر علمی کنگره بزرگداشت مرحوم حاج شیخ غلامرضا فقیه خراسانی یزدی مهم‌ترین بخش این کنگره را فراخوان مقالات و نگاه صاحب‌نظران و اهل‌قلم در مورد این شخصیت ذکر کرد و گفت: به همین منظور نیز محورهای همایش پیرامون سه محور سیره علمی و عملی حاج شیخ، اندیشه‌های قرانی حاج شیخ و اندیشه‌های دینی و اجتماعی حاج شیخ در نظر گرفته‌شده که درمجموع 15 موضوع در ذیل آن‌ها تعریف‌شده است .
حسینی کوهستانی تأکید کرد: البته قرار است از رهنمودهای شخصیت‌ها بزرگ کشوری و بین‌المللی در راستای برگزاری هر چه‌بهتر این کنگره نیز بهره گرفته شود که در این رابطه دیدارهایی تاکنون صورت گرفته است .
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گفت: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین ارسال مقاله می‌توانند به وب‌سایت کنگره به نشانی www.hajsheykhgholamreza.ir مراجعه کنند.


وب‌ سایت  کنگره بزرگداشت مرحوم حاج شیخ غلامرضا یزدی
www.hajsheykhgholamreza.ir

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا