یزدفردا:سومین دوره جشنواره فرهنگی ‌هنري «ماه خوب خدا» كه به همت معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی یزد برگزار شده بود با معرفي برترين‌هاي بخش‌های مختلف به كار خود پايان داد.

 این جشنواره كه با هدف گرامیداشت ماه مبارک رمضان و ایجاد فضای معنوی در بين اعضاي سازمان جهاددانشگاهي استان يزد و فراگيران مراكز آموزشي اين نهاد برنامه‌ريزي شده است، در دو گروه اعضای سازمان و خانواده‌هایشان و همچنین فراگیران مراکز آموزشی برگزار ‌شد .

در مراسم اختتاميه اين جشنواره كه در سالن همايش‌هاي دانشگاه علم و هنر برگزار شد، در بخش فراگيران مراكز آموزشي در رشته نقاشي به ترتيب هانيه يكه‌مرد، هانيه سكيني و فاطمه جعفريان به ترتيب به عنوان نفرات اول تا سوم انتخاب شدند.

در رشته خوشنويسي فراگيران نيز صالحه جوكار و احمدرضا فخارپور به عنوان برگزيدگان اين بخش تجليل شدند و در عكاسي فراگيران نيز امير اخباريه برتر شناخته شد.

در رقابت‌هاي اعضای سازمان و خانواده‌هایشان و در رشته نقاشي، ريحانه شكيبا نسب، مهرناز دهقان چالشتري و ساينا رحيمي، اول تا سوم شدند. در مسابقات نهج البلاغه نيز حسين رحيمي، سجاد دهقاني، اعظم مقيمي، فاطمه حسيني‌زاده، زهرا خواجه زاده به عنوان پنج نفر منتخب معرفي شدند و در بخش روخواني و روانخواني قران كريم هم از حسين عجمين، فرناز آسا و  ليلا شريفي، تقدير شد.

در اين مراسم از تيم اول مسابقات فوتسال آقايان سازمان متشكل از محمد زارع، محمد عسكري، احميد خيرسته، مرتضي محسن‌زاده، محمد علي يادگاريان و سيد مهدي دهقان و نيز تيم برتر مسابقات بدمينتون خواهران متشكل از فاطمه حسيني‌زاده، فهيمه اكرم‌زاده و نرگس جلالي نيز تجليل شد.

گفتني است، در اين مراسم دكتر «احمد افروزيان» معاون پشتيباني سازمان جهاددانشگاهي استان و استاد «احمد آبایی» از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه یزد به ايراد سخن و گروه سرود عاشقان ولايت يزد به اجراي برنامه پرداختند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا