یزد فردا : امام جمعه میبد تحریم های جدید امریکا علیه ایران ظالمانه دانست و گفت: ملت ما مرد میدان های خطر است و چند دهه در برابر این دژخیمان و گرگ های بین المللی ایستاده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد نمازجمعه میبد، آیت الله علیرضا اعرافی در خطبه های نماز جمعه این هفته میبد با بیان اینکه هر روز به شیوه ای باوجود معاهده برجام به ما حمله کردند، افزود: با کمال پررویی در کنگره و سنا، با سلسله تحریم های جدید به بهانه های موشکی و مقاومت، تحریم های جدیدی را بر علیه ایران وضع کردند که این یک تجاوز جدید و پیمان شکنی است و ملت ما با همه وجود در برابر این تجاوز خواهد ایستاد.
وی تصریح کرد: مسئولان در برابر این تحریم های ظالمانه بی توجه نباشند چرا که عقب نشستن در برابر این گرگ ها صدمه های فراوانی به بار می آورد.
آیت الله اعرافی پیشرفت همه جانبه کشور را در گرو اقتصاد مقاومتی دانست باید کمربندها را بست؛ به دشمن اعتماد نکرد و اقتصاد را بر پایه های درونزا مبتنی کرد.
امام جمعه میبد در خصوص مسائل اخیر فلسطین و مسجد الاقصی ، تعرض به مسلمانان گفت: ما در کنار همه مسلمانان ، امروز در این جا بعنوان وظیفه انسانی و انقلابی همراهی مان را با ملت فلسطین و مقاومت اسلامی اعلام و خشونت ها و تعرضات ظالمانه را محکوم می کنیم .
آیت الله اعرافی تصریح کردند: امریکایی ها، صهیونیست ها و مزدوران وابسته آنها مانند آل سعود بدانند، جبهه مقاومت همانطور که در حلب و موصل و امروز در لبنان گریبان مزدوران شما را گرفته، مزدوران تکفیری را به فضل خدا به زمین خواهند زد.
رئیس جامعه المصطفی العالمیه در خصوص حضور تاثیر گذار زائران ایران در صحنه حج امسال اظهار کرد: امیدواریم آنهایی که در جاهای مختلف شکست خوردند، از این شکست ها درس بگیرند و همراهی کنند که حج به صورت باشکوه و سلامت انجام شود.
آیت الله اعرافی دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه سلام الله علیه و امام رضا(ع) و روز نماز جمعه را گرامی داشت .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا