فرماندار يزد گفت: دولت تدبير و اميد در سالهاي گذشته به بحث ارتقاء سطح مهارت و فراگيري آموزش هاي فني و حرفه اي در بين نوجوانان و جوانان تأكيد داشته است.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، در آستانه ششم مردادماه روز ملي آموزش هاي فني و حرفه اي در مراسمي با حضور معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار، فرماندار يزد، مديران كل آموزش فني و حرفه اي و تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان و جمعي ديگر از مسئولين از مدال آوران و نخبگان هفدهمين دوره مسابقات ملي مهارت استان يزد تجليل شد.

« مصطفي سالاري » در اين مراسم در سخناني كوتاه با بيان اينكه سياست هاي و برنامه هاي اداره كل آموزش فني و حرفه اي و تعاون، كار و رفاه اجتماعي بايد بر مبناي كسب مهارت باشد افزود: خوشبختانه دولت يازدهم به اين امر توجه ويژه اي داشته و سازو كارهاي لازم را براي توسعه آموزش هاي فني و حرفه اي فراهم نموده است.

فرماندار يزد با اشاره به يكي از نيازهاي جامعه امروز توسعه آموزش هاي فني و حرفه اي است اظهار داشت: متأسفانه در سالهاي گذشته بيشتر به آموزش هاي علمي و نظري توجه شده كه اين امر در حال حاضر براي موضوع اشتغال و كارآفريني در سطح جامعه را با مشكلاتي روبرو نموده است.

وي ابراز داشت: قطعاً كسب مهارت توسط يكايك افراد جامعه مي تواند در تحقق منويات مقام معظم رهبري ( مدظله العالي ) و شعار اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال تأثيرگذار باشد.

فرماندار يزد در پايان با تقدير از كليه مسئولاني كه در حوزه اشتغال و آموزش هاي فني و حرفه اي فعاليت دارند خاطرنشان كرد: تقويت ارتباط مراكز آموزش فني و حرفه اي، صنعت و توليد مي تواند متضمن موفقيت در اين راستا باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا