یزدفردا : بر اساس ارزیابی های انجام شده توسط وزارت اقتصاد این استان در سال 95 در زمینه مدیریت بدهی ها، مطالبات و دارایی هایی مالی عمومی دولت و ثبت و ضبط الکترونیکی آن در سطح کشور و بین استان های مختلف مقام دوم را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، این موفقیت بر مبنای واگذاری اسناد خزانه اسلامی، اوراق تسویه خزانه و احصاء و گزارش بدهی ها و مطالبات دولت و شرکت های دولتی و توسط مرکز مدیریت بدهی ها و دارایی های مالی عمومی وزارت اقتصاد انجام شده است.

در همین راستا " سید رحمت الله اکرمی " معاون نظارت مالی و خزانه دار کل کشور بنا به دستور وزیر امور اقتصادی و دارایی در نامه ای از " علی نمازی " مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد و همکاران وی در راستای وظایف و ماموریت های محوله تقدیر کرد.

در راستای خزانه داری الکترونیکی و حسابداری تعهدی، دارایی ها و بدهی های دولت شامل دستگاههای اجرایی، شرکت های دولتی و نهادهای عمومی غیردولتی استان به اشخاص حقیقی و حقوقی به طور کامل در سامانه مخصوص سماد ثبت و ضبط شده است.

صاحب نظران کسب این موفقیت را مرهون تلاش، پیگیری و همت والای مدیران استان و مسئوولان و کارکنان اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان و همراهی و همکاری دستگاههای اجرایی استان می دانند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا