فرماندار بافق هزینه در حوزه ورزش و جوانان را نوعی سرمایه گذاری سازنده دانست.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ محمد زاده رحمانی در سمینار مشترک مسِئولان ستادی اداره کل، روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و مسئولان بخش های استان ضمن خیر مقدم به مدعوین گفت: شهرستان بافق در تمام زمینه ها امروز حرف برای گفتن دارد و یکی از قطب های ورزشي استان یزد محسوب می شود.

وی با اشاره به انتخاب افراد دلسوز و کارآمد برای هیات های مختلف ورزشی بیان کرد: روسای هیات ها با حداقل امکانات در زمینه های ورزشی فعالیت خوبی را به نمایش گذاشته اند.

زاده رحمانی ضمن تقدیر از رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و همچنین روسای هیات ها عنوان کرد: اعتقاد داریم هزینه در ورزش نوعی سرمایه گذاری است و با این دید در تمامی مباحث ورزشی اعم از ساماندهی زورخانه ها و سالن های ورزشی مشارکت می کنیم.

فرماندار بافق افزود:در مباحث تملک دارایی، اعتبارات توسعه و دو درصد فروش معادن کمک کار ورزش شهرستان هستیم و امیدوارم بتوانیم دین خود را به ورزش و خانواده بزرگ ارزشمند جوانان ادا کنیم.

زاده رحماني در بخش دیگری از سخنان خود به قدمت و پيشنه بافق اشاره و تصریح کرد: بافق از جمله شهرستان های چهارگانه اي است كه در سال ١٣٤٨ فرمانداري كل و در سال ١٣٥٢ استان يزد را تشكيل داده اند و لذا توقع مي رود در همه بخش ها از جمله ورزش هم سرآمد باشد.

فرماندار بافق در پایان یادآور شد: شهرستان در بخش صنایع جوار ریلی، جوار معدنی و همچنین کشاورزی راه خود را پیدا کرده و امیدواریم بتوانیم این پتانسیل های را به نوعی پشتیبان و حمایت کننده بخش ورزش و جوانان قرار دهیم.











  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا