یزد فردا :سمینار روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانها، مسئولان ستادی اداره کل،و مسئولان بخش های سراسر استان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در سالن کنفرانس شیخ محمد تقی بافقی فرمانداری بافق برگزارشد.

 با حضور مسعود شریعتی مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد، زاده رحمانی فرمانداربافق، معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، سمینار مشترک مسئولان ستادی، روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانهای استان و مسئولان بخش های سراسری استان در محل سالن کنفرانس شیخ محمد تقی بافقی فرمانداری بافق برگزار شد.

در این  نشست  پیرامون مسایل و مشکلات موجود در ادارات ورزش و جوانان شهرستانها ، وضعیت پیشرفت فیزیکی اماکن ورزشی ، برنامه های هیئت های ورزشی ، روند ابلاغ اعتبارات ، گزارش کمیسیون ماده 88 و دیگر موارد اداری بحث و تبادل نظر شد.

در این جلسه معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان یزد  ، مسئولین امور اداری ، حقوقی ، آموزش کارکنان و دیگر بخش ها به تفکیک به تشریح برنامه های حوزه های خود و مسایل و مشکلات شهرستانها در این حوزه ها پرداختند .

در این جلسه معاونین و مسئولین واحدهای ستادی اداره کل خواستار اصلاح و سالم سازی و تقویت محیط امن در ادارات و فضای ورزشی ،تسریع درپاسخگویی به نامه های اداره کل ،نظارت بر اماکن ورزشی و باشگاهها،برگزاری کلاسهای مربیگری و داوری و تعامل بیشتر با هئیت های استانی شدند.

در ادامه این نشست مسئولین ادارات ورزش و جوانان شهرستانها نیز به تشریح برنامه ها و کارهای صورت گرفته در حوزه های اداری و ورزشی اشاره و خواستار رفع مشکلات و کمبود ها در فضای اداری و ورزشی شدند.

در پایان این نشست از روسای ادارات ورزش و جوانان یزد ، ابرکوه و مهریز به عنوان ادارات برتر در برگزاری برنامه های هفته تربیت بدنی در سال 95 و از روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های بافق ، یزد و میبد به عنوان سه اداره برتر در برگزاری برنامه ها ایام الله دهه مبارک فجر در سال 95 و از روسای ادارات یزد ، اردکان و مهریز به عنوان ادارات برتر در المپیاد ورزشی دارالعباده تجلیل به عمل آمد.

همچنین اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد به عنوان اداره برتر در حوزه توسعه ورزش همگانی معرفی و ادارات ابرکوه ، اردکان و بافق در این بخش به ترتیب اول تا سوم شدند که از روسای این ادارات نیز تجلیل به عمل آمد.

در توسعه ورزش قهرمانی نیز از روسای ادارات یزد ، اردکان و بافق به عنوان ادارات برتر تجلیل و قدردانی شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا