یزد فردا :حجت‌الاسلام علیرضا حسنی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه میبد اظهار داشت: الان زمانی است که بحث انتصاب‌ها برای شروع به کار دولت دوازدهم زیاد است و باید رئیس جمهور و دیگر مسئولان در این زمینه توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: نباید انتصاب مسئولان بر اساس رابطه و دوستی‌ها و چنین مواردی صورت گیرد و حتما تمام انتصاب‌ها باید بر اساس شایسته سالاری و توانمندی افراد در راستای تصدی پست‌های مختلف انجام شود.

امام جمعه موقت میبد تصریح کرد: رئیس جمهوری باید افرادی را برای وزارتخانه‌های دولت دوازدهم انتخاب کنند که به دنبال انجام خدمت بدون منت به مردم باشند و مشکلات کشور در زمینه‌های مختلف را برطرف کنند.

حسنی گفت: خدمت به مردم از ارزش بسیار زیادی برخوردار است و نباید این موضوع را با حزب بازی و جناح‌بازی از بین برد، مردم الان از جناح بازی خسته شده‌اند و نمی‌خواهند مسئولان تمام انتصاب‌ها را بر اساس سیاست‌های حزبی و جناحی انجام دهند.

وی با بیان اینکه کابینه دولت دوازدهم حتما باید فعال، با نشاط و چابک باشد تا بتواند به مردم خدمت کند، عنوان کرد: مسئولان توجه داشته باشند که هر وعده‌ای به مردم داده‌اند باید عملی کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا