یزد فردا : امام جمعه ابرکوه گفت: حکایت برجام امروز به مرحله حساس خود رسیده و آمریکا که لاف تعامل می زد تیغ تقابل را به دست گرفته اما موضع قاطع و ستودنی وزیر محترم خارجه ایران سران نامتعادل و بی تجربه کاخ سفید را وادار به عقب نشینی کرد .

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته ابرکوه اظهارکرد: در دوران مذارکات تیم دیپلماسی کشورمان به مدیریت دکتر ظریف بود که انصافاً تلاشی مجدانه و نفس گیر انجام دادند.
وی با اشاره به برگزاری دوسالانه شدن برنامه جامع مشترک ایران و گروه 1+5 اظهارکرد :حداقل نتیجه بین المللی برجام این است که پرده از چهره تزویرگر امریکا برداشت .
حسینی افزود: اما شیطنت گروه مقابل در تدوین برجام بسیار پیچیده و ظریف بودکه ظریف ما هم به خاطر نفس پاکش ابتدا متوجه این شیطنت شد.
خطیب جمعه ابرکوه بابیان اینکه نه ظریف بلکه بسیاری از مردم و مسئولین فکر می کردند آمریکا کم کم سرعقل آمده و حق هسته ای ملت ایران را به رسمیت شناخته است و از همان ابتدا امریکائی ها حماقت خود را با وضع تحریم های جدید نشان دادند تاکید کرد: هشدار انقلابی دکتر ظریف به عقب نشینی و خروج ایران از پیمان برجام در صورتیکه امریکائی ها نقض برجام کنند، زنگ خطری برای امریکا بود چرا که آنها بیشتر از ما به برجام نیازمندند .
حسینی با تبریک سالروز میلاد مسعود و مبارک حضرت ثامن الحجج امام رضا (ع) و ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و دهه کرامت افزود: افتخار ما ایرانیان میزبانی وجود مطهّر و مضجع شریف این بانوی گرامی و برادر مکرمش حضرت رضا (ع) است .
مرکز شهرستان ابرکوه در 140 کیلومتری مرکز استان یزد قرار دارد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا