یزدفردا: دکتر عارفی در این دیدار ضمن اشاره به پروژه های اجرا شده در منطقه در یک سال گذشته به همت خیرین مدرسه ساز گفت: خوشبختانه توسط خیرین مدرسه ساز در منطقه تفت اقدامات خوبی صورت گرفته است و در این راستا با کمک خیرین و با پیگیری های مداوم آموزش و پرورش شهرستان روند این اقدامات در آینده نیز تداوم پیدا خواهد کرد.

 به گزارش یزد فردا دکتر عارفی در این دیدار ضمن اشاره به پروژه های اجرا شده در منطقه در یک سال گذشته به همت خیرین مدرسه ساز گفت: خوشبختانه توسط خیرین مدرسه ساز در منطقه تفت اقدامات خوبی صورت گرفته است و در این راستا با کمک خیرین و با پیگیری های مداوم آموزش و پرورش شهرستان روند این اقدامات در آینده  نیز تداوم پیدا خواهد کرد.
در این نشست" محمد صادق مهدیان" ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیر کل نوسازی و هیئت همراه در شهرستان، از دکتر عارفی بعنوان یکی از مفاخر دانشگاهی استان  یزدواز اساتید و مدیران برجسته استان یزد نام برد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان تفت در خصوص بررسی و رفع مشکلات فضاهای آموزشی شهرستان، تعمیر و تجهیز امکانات در حوزه های آموزشی و پرورشی، استاندارد سازی سیستم های گرمایشی مدارس با توجه به سردسیر بودن منطقه، هوشمند سازی مدارس، مشخص شدن وضعیت و تکمیل پروژه های نیمه تمام شهرستان ارائه گزارش نمود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا