یزد فردا: بمناسبت هفته ی بهزیستی، طلایی مقدم معاون محترم استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان با کارکنان اداره بهزیستی دیدار کرد

به گزارش خبرنگار یزدفردا در طبس :بمناسبت هفته ی بهزیستی، طلایی مقدم معاون محترم استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان با کارکنان اداره بهزیستی دیدار کرد
محمد حسینی  در دیدار معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس از اداره بهزیستی این شهرستان اظهار داشت: بهزیستی طبس دارای تعداد 42 نیروی متخصص و متعهد با تجربه کاری بالا در طبس، عشق‌آباد و دیهوک است.
وی تصریح کرد: در شهرستان طبس 55 مرکز خصوصی تحت نظارت اداره بهزیستی فعالیت می‌کنند که حدود 300 نفر پرسنل آن دارای تحصیلات دانشگاهی به ارائه خدمات به جامعه هدف می‌پردازند.
 رئیس اداره بهزیستی طبس درخصوص آمار خانواده‌های تحت پوشش، عنوان داشت: در طبس دو هزار معلول و 400 نفر زن سرپرست خانوار تحت پوشش می‌باشند و بهزیستی با توجه به حجم گستردگی فعالیت خود به همه آحاد جامعه از قبل از تولد تا زمان فوت خدمات ارائه می‌کند.
 حسینی اضافه کرد: با توجه به اهمیت موضوع اشتغال در سال 94 مقام نخست اشتغال استان در اختیار طبس قرار گرفت و در سال گذشته نیز صد درصد اعتبار اختصاص یافته توسط بهزیستی طبس جذب شد و هنوز افراد زیادی در نوبت تسهیلات اشتغال می‌باشند.
وی ادامه داد: تعداد 28 مهد کودک نیز در طبس، عشق‌آباد و دیهوک فعال است که از این تعداد 11 مهدکودک در شهر طبس فعالیت و مجوز لازم را از بهزیستی جهت ارائه خدمات تخصصی دریافت کرده‌اند.
معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس نیز در این جلسه عنوان داشت: نام بهزیستی دارای معانی زیبایی است و این نهاد در واقع به زیستن بهتر کمک می‌کند و فعالیت‌های صورت گرفته این سازمان بر هیچ کس پوشیده نیست.
 سیدمهدی طلائی‌مقدم گفت: مجموعه بهزیستی طبس جزو ادارات توانمند بوده گرچه  مشکلاتی نیز وجود دارد که در دست اقدام و پیگیری است.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا