یزد فردا : امام جمعه بهاباد در خصوص 26 تیر ماه سالروز تاسیس شورای نگهبان گفت : این شورا خاری در چشم دشمنان نظام مقدس اسلامی و مدافع اسلامیت و جمهوریت نظام است .

حجت السلام سیف الله دهقانی درخطبه های نمازجمعه بهاباد افزود: وظیفه اصلی شورای نگهبان حفاظت و پاسداری از قانون اساسی است و بدون تردید اگر شورای نگهبان نبود سرانجام انقلاب اسلامی مانند انقلاب مشروطه می شد.
وی همچنین با تبریک ثبت جهانی بافت تاریخی یزد توسط یونسکو گفت : ثبت جهانی بافت تاریخی یزد از افتخارات فرهنگ اسلامی - ایرانی و یزدی است.
دهقانی با تاکید بر صدور فرهنگ علوی - فاطمی به تمام دنیا گفت: باید از زحمات دست اندرکارانی ثبت جهانی شهر یزد قدردانی شود .
خطیب نماز جمعه بهاباد در ادامه خطبه ها از پیروزی ملت عراق بر تروریست های داعش و آزادی موصل از تروریست ها ابراز خرسندی کرد و گفت: نیروهای قهرمان بسیج مردمی عراق پیروزی بزرگی در موصل علیه تروریست های داعش کسب کردند.
وی با اشاره به اینکه داعش دست پرورده آمریکا، انگلستان و اسرائیل برای تخریب جوامع و سرقت ثروت های ماست، تأکید کرد: شکست این گروه تروریستی سبب می شود تا آمریکا و همه کسانی که از گروه های تروریستی حمایت می کردند، در مواضع خود تجدیدنظر کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا