یزد فردا: مدیر بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز گفت: این بیمارستان رتبه اول نخست در زمینه اعتبار بخشی در بین بیمارستان های دولتی استان را در سالجاری کسب کرد.


 سید رسول محس زادهدر گفت و گو با خبرنگاران افزود: جدی گرفتن موضوع اعتباربخشی و هماهنگی بین تمامی مجموعه بیمارستانی منجر به کسب بالاترین نمره اعتبار بخشی برای این بیمارستان شد .
وی یکی از ظرفیت های ویژه بیمارستان مهریز را وجود نیروی انسانی فعال و صادق دانست و گفت: انسجام ، همدلی و تلاش پرسنل بیمارستان که شبانه روز مشغول ارائه خدمات به بیماران می باشند باعث شد تا در ارزیابی چند ماه پیش که توسط ارزیابان وزارت بهداشت صورت گرفت بتوانیم از نظر رعایت موازین بهداشت و در دسترس بودن خدمات به این رتبه ارزشمند دست پیدا کنیم .
مدیر بیمارستان مهریز افزود : در این اعتباربخشی، بیمارستان مهریز براساس شاخص های مشخص از جمله وضعیت درمانی، تشخیصی، مدیریتی، مراقبتی، مالی و تجهیزات پزشکی و غیره مورد ارزیابی و اعتباربخشی قرار گرفت که این ارزیابی و اعتباربخشی توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صورت پذیرفت .
محسن زاده با تشکر از پرسنل بیمارستان گفت: امیدواریم با استقرار خط مشی های ارائه شده شاهد بهبود و کیفیت بیشتر خدمت رسانی به بیماران و ارائه مطلوب ترین خدمات آموزشی، درمانی و پژوهشی در بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) باشیم.
بیمارستان مهریز در سال 1372 افتتاح شده است.
مهریز در 30 کیلومتری یزد قرار دارد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا