یزد فردا:در خطبه های امروز نماز جمعه مهریز مطرح شد : قبلا که قطر از ایران حمایتی نمی کرد کاری به کارش نداشتند اما امروز که از ایران حمایت می کند پادشاه سعودی او را تروریست می خواند.


به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز؛ حجت الاسلام اصغر زارع با اشاره به مناسبتهای این هفته گفت : در روز شنبه که سالروز درگذشت آیت الله بروجردی است ایشان تا در حیات دنیوی بودند رژیم طاغوت نمی توانست خلاف شریعت اسلام عمل کند لذا وقتی ایشان وفات کردند غافل از این بودند که در قم خداوند ذخیره ارشمندی همچون آیت الله خمینی (ره) را قرار داده است.
امام جمعه موقت مهریز با اشاره به مناسبت توطئه کشف حجاب که نهایتا به شهادت جمع کثیری از مومنین و مومنات انجامید اشاره کرد و گفت : هنوز پیامدهای آن در جامعه اسلامی وجود دارد که باید حل شود.
اصغر زارع با اشاره به جنگ احد و شهادت حضرت حمزه و 70 نفر از یاران پیامبر(ص)گفت: علت شکست در جنگ احد فرمان نبردن از فرماندهی بود و ما باید مواظب باشیم که تاریخ دوباره تکرار نشود.
اصغر زارع به سالروز غزوه خندق و ضربه ای که حضرت علی (ع) در آن روز زدند اشاره کرد و بیان داشت: پیامبر(ص) در مورد آن ضربه فرمود ضربت امیرالمومنین هرچند یک ضربه بیشتر نبود ولی از عبادت انس و جن بالا تر بود و همچنین تمام کفر در مقابل تمام اسلام ایستاد که باید از آن حضرت درسهای زیادی بگیریم.
امام جمعه موقت شهرستان به جنگ 33 روزه رژیم اشغالگر صیهونیستی در مقابل حزب الله اشاره کرد و گفت: حزب الله با چند کشور عربی مواجه شد و با رهنمودهای رهبری معظم انقلاب یک جمعیت 10 هزار نفری در مدت 33 روز بدون ادوات جنگی کاری کردند که رژیم غاصب صهیونیستی تسلیم شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا