یزد فردا : فرمانده انتظامی شهرستان بهاباد گفت: موتورسواری جوانان در کویر و آشنا نبودن به مسیرهای کویری حادثه‌ساز شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی رحیم زاده اظهار داشت: بر اساس گزارش اعلامی به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ این شهرستان مبنی بر وقوع یک مورد واژگونی موتورسیکلت در جاده کویری بهاباد به نایبند ماموران پلیس این شهرستان به سرعت به محل اعزام شدند.
رحیم زاده ادامه داد: با بررسی های بیشتر محرز شد مصدوم به همراه چهار نفر از دوستان خود با موتورسیکلت های جداگانه برای تفریح و سرگرمی از بهاباد به سمت کویر و از طریق جاده نایبند در حال حرکت بودند که با توجه به غروب آفتاب و تاریک شدن هوا شعاع دید آنها کاهش یافته و از جاده منحرف می شوند.
فرمانده انتظامی شهرستان بهاباد افزود: مصدوم با موتورسیکلت خود به تپه ای برخورد کرده و تعادل خود را از دست داده و به زمین می خورد و مجروح می شود و دوستان وی، به هر نحوی شده وی را به جاده آورده و طی تماس با مرکز فوریت های پزشکی و پلیسی تقاضای کمک می کنند.
وی با اشاره به حضور به موقع عوامل فوریت های پلیسی و پزشکی شهرستان ادامه داد: این حادثه به علت عدم آشنایی جوانان به کویر رخ داد.
رحیم زاده با هشدار شهروندان به ویژه جوانان و نوجوانانی که قصد کویرگردی را دارند، توصیه کرد: افراد به هیچ عنوان بدون برنامه و داشتن راهنمای با تجربه، وارد کویر نشوند چرا که امکان وقوع هرگونه حادثه و واقعه ای در کویر وجود دارد.
وی همچنین از خانواده ها درخواست کرد تا نسبت به تفریح سالم فرزندان خود توجه کرده و با همراهی آنها زمینه گردش و تفریح سالم را برای آنان فراهم کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا