رئیس هیئت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در یزد به سخنان غلامعلی سفید، رییس ستاد روحانی در یزد واکنش نشان داد.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در یزد با اشاره به کمک بازاریان به یکی از ستادها و سخنانی که رئیس ستاد یکی از نامزدها در یزد در این مورد بیان داشته است، گفت: بنده در مجلسی بدون اینکه از نامزد خاصی نام ببرم، گفتم که ستاد یکی از نامزدها با جمع کردن تعدادی از تجار از آنها  کمک خواسته و درخواست مبلغ زیادی کرده و شرط کردند که در صورت پیروزی در زمینه تجارت و صادرات و واردات به آنها کمک می‌کند و تجار نیز این موضوع را پذیرفتند که مستندات آن نیز وجود دارد.
حجت الاسلام و المسلمین محمدی با تأکید بر اینکه مستندات این اتفاق نزد شورای نگهبان وجود دارد اذعان کرد: با وجود اینکه اسمی از نامزد خاص برده نشد، در بین شش نامزد  انتخاباتی، تنها رئیس ستاد انتخاباتی یک از نامزدها احساس کرده بود که این موضوع مربوط به آنهاست  و در سخنانی سطح پایین نسبت به آن واکنش نشان داده و درخواست سند و مدرک کرده بود در حالی که ما بنا نیست مستندات را در اختیار فردی قرار دهیم بلکه از طریق مراجع قانونی اقدام می‌کنیم.
غلامعلی سفید رییس ستاد روحانی در استان یزد ، ر جشن تکرار حضور که در مسجد حظیره برگزار شد، گفت: در همین شهر یزد آن روحانی که نماینده شورای نگهبان هم هستند به دروغ ادعا کرد که از یک بازاری ۵۰ میلیارد تومان به یکی از کاندیداها کمک شده است
 غلامعلی سفید  افزود :بارها اعلام کردیم اگر این حرف دروغ است عذرخواهی کنید اگر اشتباه کردید جبران کنید و اگر راست هست دهنده و گیرنده پول را رسوا کنید و مشخصا نام ببرید.
سفید افزود : متاسفانه عده ای سیاست تهمت دروغ و تخریب را ادامه دادند. و به آنها توصیه می کنم توبه  کنند و به خدا برگردند و از تهمت دست بردارند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا