به نام خداوند بخشنده و مهربان

زاهد ظاهرپرست از حال ما آگاه نیست
در حق ما هر چه گوید جای هیچ اکراه نیست
در طریقت هر چه پیش سالک آید خیر اوست
در صراط مستقیم ای دل کسی گمراه نیست

به خود می بالم در سرزمینی زندگی می کنم که مردمانش از دریچه مهربانی و احترام به یکدیگر می نگرند و سخاوت و انسان دوستی را بدون مرزبندیِ قومیت, نژاد و مذهب پاس می دارند.
درود بر شما مردم فرهیخته یزد که بار دیگر فرصت خدمتی 4 ساله را به من اعطا نمودید و مرا مفتخر به نشان محبت و اعتماد خود ساختید. با چشم خطاپوش بر عملکرد 4 ساله ام نگریستید و بر استواری ایمان و صداقتم برای ساختن شهری در خورد مردم یزد مهر تایید نهادید.
بی شک رای قاطع شما انگیزه و عزمی مضاعف به من خواهد بخشید تا پاسدار حقوق هم دیارانم در شورای شهر پنجم باشم و همتی صدچندان بکار بندم تا در سایه همکاری دیگر منتخبین, مسئولین استان و خصوصا حمایت و همراهی شما یزد را به شهری دلنشین, زیبا و پرآوازه بدل سازم.
آنچه که افتخار اعتماد و رای سبزتان را برایم دو چندان می کند اهتمام اینجانب به نداشتن تبلیغات محیطی در سطح یزد بواسطه توجه به پاکیزگی شهر و حفظ محیط زیست است. از آنجاییکه برای هر تغییر باید ابتدا از خود شروع کرد, بر آن شدم تا از فرصت شبکه های مجازی با مردم شهرم سخن بگویم و از تهدید سیما و منظر و درختان شهر بپرهیزم و خدای را سپاس که در این راه از حمایت شما برخوردار شدم.
برخود لازم میدانم مراتب قدردانی و تشکر خود را از یکایک حامیان و سروران عزیزی که در این مدت به هر صورتی بنده را در مسیر مردم سالاری و خدمت به شهر یزد به عنوان کاندیدا یاری نمودند و با دستان پر مهرشان نام مرا بر. 21717 برگ رای نوشتند تا با آرایی بیشتر از سال 92 به شورای شهر قدم بگذارم ، صمیمانه اعلام نموده و یادآور میشوم به نمایندگی از تمامی ساکنین شهر یزد برای آبادانی و سرافرازی شهرم تلاش خواهم کرد.
سپنتا نیکنام

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا