استاندار یزد با صدور پیامی سوم خرداد؛ سالروز آزادسازی خرمشهر را گرامیداشت و این حماسه شگفت و تاریخی را از یادنرفتنی دانست.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ متن کامل پیام «سید محمدمیرمحمدی» بدین شرح است:


فتح خرمشهر يك مسئله عادي نيست بلكه مافوق طبيعت است . امام خميني (ره)


پيام استاندار يزد به مناسبت فرارسيدن سالروز فتح خرمشهر


حماسه شگفت و تاريخي آزادي خرمشهر از ياد نرفتني و حكايتي است مثال زدني از فداكاري و عشق و ايمان سلحشوران سپاه اسلام در اوج مظلوميت و در اوج پاكبازي و منتهاي توكل به خدا بعد از 43 روز مقاومت كه اين شهر را آزاد كردند. اين آزادي مهمترين حاصل عمليات بيت المقدس بود و جهان را به حيرت وا داشت و دشمن بعثي را سرافكنده كرد. آزادي خرمشهر آزادي يك شهر نبود تجلي درخشان ايثار و فداكاري يك ملت قهرمان بود خرمشهر نماد مقاومت و ترجمان ايمان و همت و آگاهي فرزندان رشيد ايران است. خرمشهر يك شهر نيست كه يك جغرافياي بزرگ خلوص و فداكاري است يك تاريخ است.
اينجانب سالروز پيروزي خرمشهر را كه حماسه اي ماندگار و جاودانه است به همه ملت ايران و به اهالي متدين، مخلص و هميشه در صحنه استان يزد و بويژه به سپاه پيروز الغدير و همه جانبازان، ايثارگران، آزادگان و خانواده هاي شهدا تبريك و تهنيت عرض مي كنم و اميدوارم بتوانيم در امنيت و امان ناشي از خون شهيدان و حماسه رزمندگان به خدمت خالصانه به مردم و اسلام و انقلاب بپردازيم و از ارزشهاي الهي دفاع كنيم. مردم ما لايق بهترين ها هستند و ملت ما با رهبريهاي امام گونه مقام معظم رهبري كه پرچم پر افتخار شرف و افتخار را بر دوش گرفته اند بي شك قله هاي سربلندي جهان را از آن خود خواهند كرد در پايان با تبريك حسن انتخاب و حضور حماسي مردم فهيم و بزرگوارمان در انتخابات رياست جمهوري و شورايهاي اسلامي شهر و روستا، عزت و سرافرازي همه را از خداي منان مسئلت مي‌نمايم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا