هيات رئيسه شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي استان يزد باصدور پيامي ضمن تشكر از حضور حماسي مردم استان دارالعباده یزد در انتخابات 29 ارديبهشت، همه مديران و كارشناسان روابط عمومي هاي استان را به قدرداني از اين اعتماد بزرگ مردم دعوت كرد و بالاترين قدرداني از مردم را همت و تلاش براي خدمت بهتر و شايسته تر به آنان دانست.

متن كامل  بيانيه به شرح ذيل است:


بيانيه هيات رئيسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد به مناسبت حضور حماسی مردم در انتخابات 29 ارديبهشت


29 اردیبهشت ماه 1396 به روزی ماندگار در عرصه تاریخ سیاسی ایران عزیز اسلامی مبدل گشت و ملت غیور و رشید ایران با مشارکت گسترده خویش در پای صندوق های رای، بار دیگر بر ادامه راه اعتدال که راهی مبتنی بر ارزشهای اصیل اسلامی و انقلابی است مهر تایید گذاشتند. به راستی که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) پیروز اصلی در عرصه انتخابات، مردم و نظام جمهوری اسلامی است، آحاد مردمی که باسلایق و دیدگاه های گوناگون، مشتاقانه در پای صندوق های رای حضور یافتند و برگ زرین دیگری را در تاریخ پرتلالو انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به ثبت رسانیدند.  
نصاب مشارکت نزدیک به 94 درصدی مردم شریف استان یزد در این انتخابات، نشان از شعور بالای سیاسی این جامعه و درک شرایط حساس کشور است که حقیقتا شایسته سپاسگزاری بوده و وظیفه خدمت رسانی به این مردم عزیز را برای همه خدمتگزاران در استان مضاعف می سازد.
همچنین انتخاب شایسته و اعتماد مجدد مردم به حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقاي دکتر حسن روحانی، نشان از درک خدمات و تلاش های خدمتگزاران در دولت تدبیر و امید است و ان شاا... دولت دوازدهم با کوله‌باری از تجربۀ باارزش دولت یازدهم و با چشم‌اندازی روشن و امیدبخش، با روحیه‌ای تازه و شاداب و لبریز از عشق و محبت به همه ایرانیان، به تداوم این مسیر روشن که در راستای عزتمندی و اقتدار ایران عزیز اسلامی است ادامه خواهد داد. همچنان که انتخاب اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز راه را برای کمک به رشد و آبادانی شهرها و روستاهای ایران سرافراز اسلامی هموار خواهد کرد.
در این رابطه، نقش تاثیرگذار متولیان عرصه روابط عمومی های استان در راستای فراهم نمودن جلب نظر مردم برای مشارکت حداکثری در عرصه انتخابات، غیرقابل انکار و شایسته قدردانی است، نقشي كه با تقارن روز ارتباطات و روابط عمومي ها با انتخابات بیش از پیش پر رنگ شدو به لطف خداوند، روابط عمومي ها به خوبي از اين آزمون سربلند بيرون آمدند.
شورای هماهنگی روابط عمومی هاي استان يزد بار دیگر با تجلیل از حضور حماسی مردم شریف ايران اسلامي به خصوص حضور بيش از 93 درصدي مردم استان دارالعباده یزد، همه مديران و كارشناسان روابط عمومي هاي استان را به قدرداني از اين اعتماد بزرگ مردم دعوت مي كند و معتقد است بالاترين قدرداني از مردم، همت و تلاش براي خدمت بهتر و شايسته تر به آنان است و انتظار مي رود تا روابط عمومي ها با در نظر گرفتن دو شاخص صداقت و صراحت، خدمات دستگاههاي اجرايي خود را به استحضار مردم استان برسانند و مردم را به عنوان يك پشتوانه قابل اتكا همواره در كنار خود داشته باشند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا