به گزارش خبرنگار یزد فردادر طبس

حیدرزاده در جشن حامیان دکتر روحانی:

نتیجه انتخابات؛ رای به عقلانیت و آزادی/رای به دیده شدن/رای به تدبیر و امید بود

از عقلایی که به جمع مردم پیوستند از ناطق نوری ولاریجانی سپاسگزاریم

 حجت الاسلام ابراهیم‌ حیدرزاده در جشن بزرگ حامیان دکتر روحانی در طبس ضمن آرزوی علو درجات برای شهدای دفاع مقدس؛ مدافع حرم و وطن؛ خواستار سلامتی مقام معظم رهبری شد.

وی در تفسیر انتخابات اردیبهشت ۹۶ افزود: پدیده عدم حضور ۱۰ میلیون ایرانی باید درس عبرتی برای سکانداران کشور باشد تا همه مردم را ببینند، چون از همین خاک هستند.

حیدرزاده تصریح کرد: علیرغم تعدد کاندیداها؛ شاید هیچکدام از نامزدهای ریاست جمهوری نماینده ۱۰ میلیون ایرانی نبودند که رای ندادند و باید زمانی بیاید که هر ایرانی صاحب اندیشه بتوانند نماینده ای در انتخابات کشور داشته باشند.

وی افزود: ۱۶ میلیون رای دهنده به اقای رییسی نیز فرزندان همین آب و خاک بوده و ایرانی هستند که باید محترم شمرده شوند؛ اما باید بپذیرند، طیف وسیعی که به آقای رییسی رای دادند؛ اصولگرایان نبودند؛ بلکه هموطنانی بودند که به اسلامیت رای دادند.

این روحانی گفت: بداخلاقی های این دوره انتخابات در کشور بی سابقه بود؛ از استفاده ابزاری از دین و اسناد نظام علیه دولت بنام بی بندوباری تا بی صداقتی ها و دامن زدن به دروغ؛ اما مردم نشان دادند که از روی عقلانیت انتخاب می کنند.

وی تاکید کرد: آرای این دوره مردم شهرستان طبس به آقای رییسی بر مبنای تدین مردم بود و تبلیغات زننده ای که به نفع اقای رییسی و علیه اقای روحانی شد، که انسان از بیان ان شرم می کند.

حجت الاسلام حیدرزاده افزود: علیرغم بی انصافی ها و بداخلاقی های بی‌نظیر اما باز هم ۲۴ میلیون ایرانی به دکتر روحانی رای دادند که رای به ازادی اندیشه بود و پیام های بسیاری داشت؛ رای به برجام رای به صلح و به تعامل با دنیا و تایید اداره کشور در ۴ سال گذشته بود.

وی گفت: رای به عقلانیت؛ رای نه به یارانه و تداوم عزت با ادامه تدبیر و امید همان چیزی بود که از نتیجه انتخابات برداشت شد و در واقع پیروزی عقلانیت در مقابل پوپولیسم و عوام فریبی بود که این تایید عقلانیت ملت ایران است.

این لیدر اصلاحات در طبس گفت: از کسانی که این شور و حماسه را ایجاد کردند باید تقدیر کرد بویژه سید محمد خاتمی که پایان خوش این شاهنامه را رقم زد و نمی شود نادیده گرفت؛ فریادهای بزرگانمان در حصر و اینک دیدیم لبیک به ندای دعوت آنان که از پشت دیوارهای ناحق حصر ملت را تشویق به حضور در انتخابات کردند.

حیدرزاده تصریح کرد: از عقلایی که به جمع مردم پیوستند از حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری؛ دکتر علی لاریجانی؛ بیت‌ معظم حضرت امام خمینی (ره)؛ هنرمندان برجسته؛ خانواده شهدای بزرگ کشور؛ بیت بزرگوار آیت الله هاشمی رفسنجانی (ره)نیز صمیمانه سپاسگزاریم.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا