زمان رای گیری دیگر تمدید نخواهد شد

 پورعلی مطلق رییس ستاد انتخابات با حضور در جمع خبرنگاران اعلام کرد که تا ساعت 24 رای گیری ادامه دارد. 

 وی با اعلام این خبر گفت: ما به همه فرماندارها و بخشدارها اعلام کرده ایم که تا ساعت 24 رای گیری را ادامه بدهند. بعد از پایان ساعت رای گیری به مرور میزان مشارکت  مردم را اعلام خواهیم کرد.

سیدسلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور اعلام کرد: در ستاد انتخابات کشور با حضور آقای وزیر تصمیم گرفته شد که اخذ رای تا راس ساعت 24 ادامه یابد. فرآیند اخذ رای تا ساعت 24 خواهد بود و پس از آن دیگر تمدید نمی شود.

آنگونه که تسنیم نوشته است، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور نیز اعلام کرد که تمدید رای‌گیری پس از ساعات ۱۲ شب غیر قانونی است و امکان تمدید وجود ندارد.  

گفتنی است در اطلاعیه شماره ۳۴ ستاد انتخابات وزارت کشور نیز آمده است: اعضای محترم شعب ثبت نام و اخذ رای باید مراجعه کنندگان عزیز را که در صف رای دادن حضور دارند، به داخل شعبه هدایت کرده و سپس درب شعبه را بسته و از حاضرین رای گیری تا ساعت ۲۴ و سپس به عمل آورد. درب های خروجی شعبه را بسته و مراحل شمارش آرا را با اولویت شمارش آرای ریاست جمهوری، طبق قوانین مربوط به هر انتخابات و آیین نامه های اجرایی آنها آغاز نمایند.
فرصت را مغتنم شمرده و از همه کسانی که از ساعت آغازین امروز با دل های مملو از ایمان و عشق به آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و رهنمودهای بالای مقام معظم رهبری در انتخابات حضور یافته اند، تقدیر و تشکر می نماییم. 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا