سعید آذری مدیر عامل باشگاه ذوب آهن در خصوص جلسه هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن اظهارداشت: در این جلسه عملکرد کلیه رشته‌های ورزشی باشگاه بررسی شد و اینکه فصل آینده در چه رشته‌هایی قرار است تیم‌داری کنیم، همچنین بحث بودجه باشگاه مورد گفت‌وگو قرار گرفت. عملکرد تیم فوتبال هم بررسی شد و سرمربی تیم برنامه‌هایش را به هیأت مدیره ارائه کرد و نیازهایش را در زمینه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری با اعضای هیأت مدیره درمیان گذاشت. هفته آینده هیات مدیره باشگاه نشست دیگری برای تصمیم گیری برگزار می‌کند.

وی در رابطه با شایعه مدیرعاملی‌اش در باشگاه استقلال و اینکه از اعضای هیأت مدیره خواسته او را کنار بگذارند، گفت: راوی این مسئله کافر بوده است، قرار نیست من به استقلال بروم. من در مورد این شایعه چیزی نشنیده‌ام. ذوب‌آهن باشگاه ماست که با افتخار در آن کار می‌کنم و مشکل خاصی هم ندارم و مورد حمایت کارخانه و اعضای محترم هیأت مدیره باشگاه هم هستم. هر وقت من را هم نخواهند، در آن زمان تصمیم‌گیری می‌کنم.

آذری در مورد شایعه پیوستن مرتضی تبریزی به استقلال گفت: این روزها خبرهای داغ همین رفت‌وآمدهاست، اما فعلاً خبری نیست. نه من به استقلال رفته‌ام و نه مرتضی تبریزی.

مرتضی تبریزی، (زاده ۱۳۶۹ در همدان) بازیکن فوتبال ایرانی است.او به همراه احمد جمشیدیان،مهدی کیانی،مهرداد رضایی،علی اصغر عاشوری از جمله استعدادهای فوتبال همدان میباشد که در لیگ برتر به میدان رفته است. او هم‌اکنون عضو [[استقلال تهران بوده و در لیگ برتر برای این تیم بازی می‌کند. پست اصلی این بازیکن هافبک تهاجمی است

سعید آذری (زادهٔ ۱ فروردین ۱۳۴۷ در اصفهان) از مدیران ورزشی در ایران است. وی در گذشته به عنوان وزنه‌بردار و همچنین مربی وزنه‌برداری فعالیت می‌کرده است

او هم‌اکنون مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان می‌باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا