محمد زاده رحمانی در جلسه آموزشی – توجیهی ناظرین و سرناظرین هیأت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری بافق گفت: اولویت همه آحاد مردم و مسئولان برگزاری انتخابات باید تحقق اهداف و برنامه های نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بافق؛ جلسه آموزشی- توجیهی ناظرین و سر ناظرین هیأت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری با حضور فرماندار بافق،رییس هیات نظارت و کلیه ناظرین و سرناظرین انتخابات ریاست جمهوری شهرستان در محل کانون فرهنگی شهید باهنر برگزار شد.

رییس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان بافق در این جلسه، کشور ایران را از محدود کشورهای دارای دموکراسی و متکی بر آرای مردمی عنوان کرد و اظهار داشت: خداوند را شاکریم در کشوری خدمت می کنیم که متکی به آرای مردم است و در آن یک قانون اساسی وجود دارد که تمام ساز و کار آن بر پایه مردم سالاری دینی استوار شده است.

محمد زاده رحمانی افزود: خوشبختانه با امکاناتی که در کشور عزیزمان فراهم شده است، ایران جزء محدود کشورهای جهان است که در آن انتخابات با صحت و سلامت کامل برگزار می شود.

فرماندار بافق در ادامه، با بیان اینکه همه ما به عنوان سرباز نظام باید در تمامی زمینه ها به ویژه انتخابات تحقق اهداف و سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی را مدنظر قرار دهیم، تصریح کرد: امروز کشور ما قابل مقایسه با 40 سال پیش نیست و همه این پیشرفت ها و امنیت موجود را مدیون خون شهدای والامقام و رهبری امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری هستیم.

"احمد برزگری" رییس هیأت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری نیز در این جلسه ضمن تشکر از همکاری و تعامل کامل مجموعه فرمانداری بافق با هیأت نظارت این شهرستان عنوان کرد: در این دوره از انتخابات 150نفر ناظر و سر ناظر روند برگزاری انتخابات در شهرستان بافق را نظارت می کنند.

گفتنی است در پایان این جلسه از 26 نفر از ناظرین که در مسابقه "ناظر امین " حائز رتبه برتر شده بودند با اهدای جوایزی تجلیل شد.











  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا