‎در روزهای گذشته سایت ها و گروه های تلگرامی دلواپس و منتقد دولت تدبیر و امید در حل نشر ویدئويی هستند که در آن به قصد افشای فسادهای مالی آخوندی وزیر راه ساخته شده است. در این کلیپ از تصویر جوانی بعنوان فرزند وزیر راه و شهرسازی استفاده میشود که وی هیچ نسبتی با عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی ندارد.


اختصاصی یزدفردا: ‎در روزهای گذشته سایت ها و گروه های تلگرامی دلواپس و منتقد دولت تدبیر و امید در حل نشر ویدئويی هستند که در آن به قصد افشای فسادهای مالی آخوندی وزیر راه ساخته شده است. در این کلیپ از تصویر جوانی بعنوان فرزند وزیر راه و شهرسازی استفاده میشود که وی هیچ نسبتی با عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی ندارد.

محمد هادی آخوندی عکاس جوان یزدی  که در کلیپ مذکور بعنوان فرزند وزیر راه و شهرسازی معرفی شده است گفت: وقتی فیلم را دیدم ابتدا شوک زده و سپس تا مدتها به این فیلم می خندیدم.

هادی آخوندي همچنین در ادامه با جعل سوابق گفت: تهیه کنندگان این فیلم با سرچ در اینترنت در مورد سوابق من و اغراق و تلفیق راست و دروغ سعی در فضاسازی علیه وزیر دولت تدبیر و امید را داشته اند که برای من جای تاسف دارد.

آخوندی تاکید کرد:سازندگان این فیلم و سايت مربوطه با سرچ نام من و بدلیل تشابه اسمی من با فرزند وزیر راه و شهرسازی هر چه خواسته اند بیان کرده اند.

وی با ذکر این نکته که بدلیل سوابق کاری من در عکاسی مستند بعنوان عکاس مستند در سفرهای مذاکرات هسته ی حضور داشتم، گفت: بعنوان یک شخص حقیقی و برای دفاع از حقیقت و راستگویی حق خود را برای پیگیری حقوقی این فیلم از منتشرکنندگان آن محفوظ میدانم و امیدوارم دیگر شاهد   خلاف گویی برای رسیدن به حقیقت نباشم.

محمدهادی آخوندی عکاس جوان یزدی که بیش از ده سال در زمینه عکاسی فعالیت داشته است در سالهای اخیر بعنوان یکی از عکاسان جوان و خوشنام کشوری شناخته شده و عملکرد موفق وی باعث شده است تا در یکی از سفرهای تیم مذاکره کننده هسته ی در وين حضور داشته باشد.

گفتنی است از ماه ها پیش منتقدان دولت روحانی حملات شدیدی به وزیر راه و شهرسازی داشته و با انتشار خبر های بدون سند رسمی خانواده وی را یکی از باندهای عمرانی کشور دانسته اند و با طرح مباحثی اینچنینی سعی در استیضاح وی داستند که اخوندی با قاطعیت ارا رای مثبت مجلس را برای ادامه کار خود گرفت.


لینک دانلود فیلم در کانال اختصاصی یزدفردا
https://t.me/myyazdfarda/9410

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا