به گزارش روابط عمومی: همزمان با گرامیداشت هفته معلم در مراسمی از مدرسان مراکز آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی تجلیل شد

در این مراسم دکتر محمد صالح احمدی رئیس واحد استانی در سخنانی گفت: ارکان آموزش شامل مدرس، دانشجو و سیستم آموزشی است و اگر این موضوع را با توجه به نگاه مهارتی در نظر بگیریم مدرس دانشگاه باید مهارتی باشد.
وی ادامه داد: از مدرسان دانشگاه علمی کاربردی انتظار می رود در زمینه تخصصی خود صاحب مهارت باشند و به آموزش های نظری صرف در دانشگاه اکتفا نکنند.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان یزد با یادآوری فعالیت مدرسان خبره در دانشگاه علمی کاربردی اظهار کرد: هرچند این مدرسان تحصیلات دانشگاهی ندارد اما دارای تجربه کاری و مهارت زیادی هستند و با توجه به تفاوت اهمیت مدرسان در این دانشگاه، از آنان برای تدرس درسهای مهارتی استفاده می شود.
دکتراحمدی افزود: به طور استاندارد در دنیا به ازای هر شغل مدیریتی، 9 نیروی مهارتی فعالیت می کنند که این موضوع در کشور ما برعکس است و باید برای رفع این مشکل چاره اندیشی شود.
در این مراسم  که با حضور علی غیاثی ندوشن مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمود شاکری شمسی مدیرکل دفتر امور شهری استانداری و حجت الاسلام محمد فخرالدینی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد برگزار شد، از محمدحسین طحاری مهرجری از گروه مدیریت و خدمات اجتماعی، محمود نیکونهاد لطف آبادی از گروه فرهنگ و هنر، مرتضی شاکر اردکانی از گروه صنعت و آناهیتا خسروی از گروه علوم پایه تجلیل شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا