احدپور: مدیرعامل جمعیت هلال ‌احمر استان یزد طی پیامی روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر را به همه امدادگران، نجاتگران، داوطلبان و همه تلاشگران جمعیت هلال احمر تبریک گفت..

 

در متن این پیام آمده است:

انسان‏ها همیشه در امنیت، آسایش و آرامش نیستند و گاه حوادث طبیعی و غیرطبیعی، این آرامش را به هم می‏زند. در این زمان، ندای یاری‏طلبیِ حادثه‏دیدگان به گوش می‏رسد و انسان‏هایی آموزش دیده، صبور و نیکوکار، فقط برای رضای حضرت حق به کمک آنها می‏شتابند و دردهاشان را تسکین می‏بخشند. آری، سخن از تجسّم و نماد امداد و کمک، یعنی «جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران» است؛ نهادی که بدون چشم‏داشت مادّی، به یاری محرومان می‏شتابد و از ایشان دلجویی می‏کند.هر زمان سخن از مفاهيمي چون ايثار ،فداكاري،از جان گذشتگي و مهرباني به ميان مي آ يد بدون ترديد نام جمعيت هلال احمر و رادمردان و شيرزنان آن به ذهن ها متبادر مي گردد

آري سخن از انسانهاي پاك و وارسته ايست كه با دستهاي پرتلاش،سينه هاي لبريز از اميد ،دلهاي سرشار از شور ياري همچون فرشتگاني بي هيچ گونه منت ودرخواستي سربرفرمان خدا نهاده و از جان و دل به كمك نيازمندان و امدادطلبان مي شتابند.

چه سپيداست دل هاتان و چه روشن و اميد بخش است چشم هاتان مهر خدا درسينه شما جاري است. تلاشتان پرثمرباد اي مهرورزان واي قطره هاي زلال محبت!

تلاش شما خدمت رسانان بي ادعا و گمنام هميشه شايسته تقدير و سپاس است هر چنداين سپاس مندي ها بهاء تلاش شما نخواهد شد.

 لذا بر خود لازم ميدانم به مناسبت روز جهاني صليب سرخ وهلال احمراز باب «من لم يشكرالمخلوق،لم يشكرالخالق» مراتب تشكر و تقديرخود را از تلاشها،خدمات و زحمات ارزنده و بي شائبه نجاتگران،امدادگران،اعضاء و داوطلبان جمعيت هلال احمراستان یزدرا علام نمايم و اميد است با استعانت از پروردگار متعال در سايه عنايات و توجهات حضرت ولي عصر (عج) با همكاري وهمدلي تمامي شما تلاشگران عرصه احسان ،بشردوستي و نيكوكاري شاهد توفيقات بيشتردر راستاي انجام ماموريتها باشيم.ان شاء الله

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا