مراسم پاسداشت 140 جانباز و آزاده بافقی در مجموعه سنتی باغ تیتو به میزبانی فرماندار بافق برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ مراسم پاسداشت روز جانباز با حضور امام جمعه، فرماندار بافق و جمعی از مسئولان و آزادگان و جانبازان در مجموعه سنتی باغ تیتو برگزار شد.

امام جمعه شهرستان بافق  در این آئین گفت: در دوران دفاع مقدس، همه قدرت های دنیا با همه توان آمده بودند تا نهال نوپای انقلاب اسلامی را ساقط کنند اما فداکاری رزمندگان مانع از تحقق این توطئه خطرناک شد.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی  با تبریک سالروز میلاد قمر بنی هاشم(ع) و روز جانباز افزود: قشرهای مختلف جامعه باید مقام و منزلت جانبازان و ایثارگران را گرامی بدارند و قدرشناس زحمات سخت و طاقت فرسای این سربازان مخلص وطن باشند.

وی ادامه داد: جانبازان با تکیه بر بصیرت و وفاداری توانستند راه حضرت ابالفضل (ع) را به درستی ادامه دهند و در تاریخ ماندگار شوند.

درادامه فرماندار بافق که خود میزبان جانبازان این مراسم بود، گفت: جانبازان افتخار آفرینان جامعه هستند و حضرت عباس (ع) الگوی بی بدیل آنها در زندگانی است.

زاده رحمانی افزود: خانواده های جانبازان و ایثارگران در همراهی با آنها نقش مهمی را ایفا می کنند و سهم بزرگی در تحمل آلام و مشکلات جانبازان دارند.

در این مراسم تعدادی از جانبازان به بیان خاطرات خود پرداختند.

لازم بذکر است تعداد جانبازان دفاع مقدس در شهرستان بافق 490 نفر می باشد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا