به گزارش خبرنگار یزد فردادر طبس

طلائی مقدم در تجلیل از کارکنان معادن ذغال سنگ: نوک پیکان مسائل کارگری در شهرستان طبس کارکنان معادن ذغال سنگ‌ هستند که در شرایط سخت با حداقل امکانات درحال کار وتلاش هستند

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس به مناسبت هفته کار و کارگر از کارکنان معادن ذغال سنگ با اهداء شاخه گل تجلیل کردند.

طلائی مقدم در ابتدای سخنان خود ضمن تبریک هفته کار و کارگر افزود: وظیفه خود میدانم برای عرض خداقوت به همه شما کارکنان پر تلاش از نزدیک در جمع با صفای شما حضور پیدا کنم .

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس گفت: نوک پیکان مسائل کارگری در شهرستان طبس کارکنان معادن ذغال سنگ‌ می باشد. عزیزان و تلاشگرانی و در شرایط سخت با حداقل شرایط و امکانات درحال کار و تلاش هستند.

مهندس طلائی مقدم عنوان کرد: تلاش و مجاهدت شما نه تنها برای خود و یا خانواده بلکه در جهت خدمت به مردم شهرستان ، استان و حتی کل کشور انجام می شود.

 طلائی مقدم با اشاره به اصل مهم ایمنی کار با خطاب قراردادن خود‌ و مسئولان افزود: همه کارکنان پرتلاش معادن دارای خانواده ، همسر، پدر ، مادر فرزند می باشند که همیشه چشم انتظار بازگشت سلامت آنها از داخل تونل ها می باشند. لذا وظیفه همه ما حفظ پایدار شرایط ایمنی و سلامتی این عزیزان در محیط کار می باشد.

طلائی مقدم در بخش پایانی افزود: در مورد مسائل و مشکلات و پرداخت به موقع حقوق کارکنان با اشاره به اقدامات انجام شده توسط مدیران مجموعه و تشکر از آنها در جهت بهبود و ایجاد شرایط مطلوب گام بردارند.و با توجه به وجود شورای کارگری در مجموعه مسائل و مشکلات و دغدغه های خودشان را به مجموعه اداره کار و مدیران شهرستان انتقال دهند و با همفکری و همکاری خود اعضای شورای کارگری و درچارچوب ضوابط و قوانین و حیطه کاری فرمانداری شهرستان برای رفع موانع و مشکلات شما عزیزان گام برداریم.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا