پروفسور محمدحسین پاپلی یزدی با مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد دیدار و گفتگو کرد.

پروفسور محمدحسین پاپلی یزدی با مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد دیدار و گفتگو کرد.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد؛ محمدحسین پاپلی یزدی یکی از نویسندگان و محققان برجسته کشور با محمدرضا پیرنیا مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد دیدار و گفتگو کرد.

 

پروفسور پاپلی یزدی ضمن اشاره به جاذبه های توریستی و تاریخی ارزنده و بی نظیر و ناشناخته ی استان یزد و روستاهای آن، گفت: «در کشورهای توسعه یافته زمانیکه توریست وارد آن کشور می شود برای تمام لحظات حضورش برنامه ریزی شده، اما در یزد هنگام شب هیچ برنامه ای نداریم درحالیکه می توان با استفاده از ظرفیت هنرمندان شهرمان و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با داشتن برنامه های جذاب و درخور شهرمان،  مقدمات اوقات فراغت و ماندگاری بیشتر توریست در شهر یزد را که باعث رشد بیشتر صنعت گردشگری خواهد شد، فراهم کنیم».

 

وی در ادامه اذعان کرد: ما باید هم زیستی مسالمت آمیز یزدی های مسلمان، زرتشتی و سایر اقلیت ها را در دنیا برند کنیم ، موزه ها را زنده کنیم و هم چنین باید بستر فعالیت و رشد بیشتر زنان یزدی را ایجاد نماییم.

 

در این دیدار زمینه های همکاری و هم فکری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با پروفسور پاپلی یزدی در بخش های فرهنگی و اجتماعی و روش های اجرای جذب توریست بررسی شد، پروفسور پاپلی با ابراز علاقه مندی نسبت به زمینه سازی برای انجام هرگونه ارتباط پژوهشی و مشاوره ای با سازمان اعلام آمادگی کرد. 

 

محمدرضا پیرنیا در پایان ضمن ابراز خرسندی و تشکر از حضور پروفسور پاپلی در این سازمان، خطاب به وی گفت: به بیان پدر معماری ایران، دکتر محمدکریم پیرنیا، «یزد، گنجینه هنر است که در برابر چشم شیفتگان هنرگشاده شده است» و این شهر گوهرهای گرانبهایی دارد که شما قطعا یکی از آنها هستید و ما به داشتن تان بر خود می بالیم.

 
 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا