معاون فرماندار تفت در نشست با مدیران آموزش و پرورش تفت بر اهمیت تبیین نقش و جایگاه انتخابات در تعیین سرنوشت جامعه، برای دانش آموزان تاکید و خواستار فراهم شدن همه شرایط برای مشارکت باشکوه دانش آموزان در عرصه انتخابات شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت، "ناصر دهقانی تفنی" در این دیدار با اشاره به در پیش بودن انتخابات 29 اردیبهشت ماه گفت: در انتخابات پیش رو دو عرصه خطیر و حساس ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تعیین سرنوشت می شود که باید این موضوع به درستی برای جامعه تبیین شود.

معاون فرماندار و مسئول ستاد انتخابات شهرستان تفت با اشاره به نقش جوانان در ایجاد فضای شور و نشاط انتخاباتی در جامعه گفت: در این رابطه نقش دانش آموزان بسیار حیاتی و ارزنده است و آموزش و پرورش شهرستان تفت باید با برنامه ریزی درست و برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری زمینه ایجاد شور و نشاط انتخاباتی را در میان دانش اموزان را فراهم آورد.

دهقانی برگزاری نشست های آشنایی دانش آموزان با وظایف حیاتی رییس جمهور و شوراهای اسلامی در قانون اساسی را ضروری دانست و اظهار داشت: به عنوان نمونه نقش شوراهای اسلامی در تعیین آینده مدیریت شهری و روستایی نقشی بی بدیل است و دانش آموزان باید از این مسائل به درستی آگاهی یابند.

یادآور می شود در این نشست معاون آموزش و پرورش استان یزد نیز حضور داشت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا