با توجه به اتمام دوره بازآموزی طرح امداد و نجات نوروز96 ، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان گفت: به منظور بالا بردن سطح کمی و کیفی کلاسها و همچنین فراهم نمودن زمینه لازم جهت حضور کلیه نجاتگران ، دوره بازآموزی فوق طی دو مرحله در ماه جاری برگزار گردید.

با توجه به اتمام دوره بازآموزی طرح امداد و نجات نوروز96 ، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان گفت: به منظور بالا بردن سطح کمی و کیفی کلاسها و همچنین فراهم نمودن زمینه لازم  جهت حضور کلیه نجاتگران ، دوره بازآموزی فوق طی دو مرحله در ماه جاری برگزار گردید.

وی مباحث تئوری ارائه شده در این دوره را از قبیل مروری بر دستورالعمل پایگاههای بین شهری ، تثبیت پزشکی مصدوم ، کنترل خونریزی ، مراقبت از مسیر تنفسی ، تروما ، احیای قلبی و ریوی ، آتل و بانداژ و بیماریهای اورژانسی نام برد.

سید جواد میرحسینی ضمن اشاره به برگزاری کارگاههای عملی مانند: مدیریت صحنه ، دستیابی و رهاسازی مصدوم ، تثبیت خودرو و خارج کردن مصدوم و کار با تجهیزات خودروی نجات ، اهداف برگزاری این طرح را بالا بردن سطح توانمندی ، به روزرسانی و افزایش دانش و مهارت و ایجاد انگیزه  برای نجاتگران شرکت کننده در این طرح بیان نمود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا