پس ازنهی صریح و حکیمانه رهبرفرزانه انقلاب اسلامی به "برادرمومن خود " یعنی همان رییس جمهورمحترم سابق، هیچ جریان تاثیرگذار انقلابی در یزد به دنبال گزینه های منتسب به ایشان که این روزها اعلام حضور نموده اند نبوده و نخواهد هم بود! لذا تمامی گمانه زنیها در این رابطه از اساس باطل و ساخته و پرداخته ذهن مشوش همان رسانه های تقلبی می باشد!

در پی اظهار نظر های مختلف در مورد حمایت اصولگرایان از جبهه مردمی نیروهای انقلاب دکتر مهران فاطمی با انتشار مطلبی پیرامون موضوع اظهار نظر کرد.

مهران فاطمی"مشاور و مدیرکل سابق حوزه استاندار یزد"از مدتی قبل ، برادران و دوستان متعهد ،مومن و انقلابی ما در یزد جبهه مردمی نیروهای انقلابی را با هدف ایجاد، حفظ و تقویت وحدت و انسجام نیروهای انقلابی راه اندازی نمودند که تشکیل آن را به فال نیک می گیریم!

جمعی از دوستان انقلابی دیگرنیز، ضمن تاکید بر حفظ وحدت وتبیین و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی و لزوم ورود منسجم درفضای سیاسی کشور وبویژه انتخابات در پیش رو،حضور تشکیلاتی خود را در این مجموعه منوط به تایید اساسنامه ، مرامنامه و ممشای جبهه مردمی توسط حضرت آیت الله مصباح یزدی حفظه الله دانستند فقیه مجتهد، فیلسوف وشخصیت ارزشمند یزدی تباری که امام راحل عظیم الشان او را ذوشهادتین دانسته و از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی ملقب به فیلسوف بصیرگردیدند!

به هرتقدیر، فصل مشترک نقطه نظرات هر دوگروه تقویت گفتمان انقلاب اسلامی ، تغییر وضع موجود،رسیدن به گزینه اصلح و حمایت و پشتیبانی از اوست، هر چند برخی از رسانه های تقلبی و خرید و فروش شده، سعی در وارونه جلوه دادن موضوع و برجسته کردن این مباحث دارند! البته به این دوستان عرض می نماییم "کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی" لذا توصیه می کنیم زحمت بکشند به جای پرداختن به این موارد، اختلافات شدید مابین طیفهای منسوب به خودشان را در یزد حل نمایند که اخیرا به قدری بالا گرفت که در صدر اخبار یزد واقع شد!

بعنوان نکته پایانی هم عرض می نمایم پس ازنهی صریح و حکیمانه رهبرفرزانه انقلاب اسلامی به "برادرمومن خود " یعنی همان رییس جمهورمحترم سابق، هیچ جریان تاثیرگذار انقلابی در یزد به دنبال گزینه های منتسب به ایشان که این روزها اعلام حضور نموده اند نبوده و نخواهد هم بود! لذا تمامی گمانه زنیها در این رابطه از اساس باطل و ساخته و پرداخته ذهن مشوش همان رسانه های تقلبی می باشد!

اینجانب نیز تا کنون بر سر سفره اعتقادی و سیاسی که حضرت آیت الله مصباح تشریف نداشته انداحتیاط نموده و حاضر نشده ام و الحمدلله تا بحال نیز ضرر ننموده وبر این نعمت اتصال به یک عالم ربانی، بصیر، انقلابی و ولایی شکرگزار بوده و خواهم بود ان شاالله



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا