فرماندار تفت به همراه جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان به منظور بازدید و انجام هماهنگی در رفع مسائل و مشکلات موزه نگارخانه طبیعت و نگاه تفت در محل این موزه حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت، "محمود زارع رشکوییه" پس از بازدید از مجسمه های سنگی این مجموعه فاخر و آشنایی با بهره گیری موزه نگارخانه طبیعت و نگاه از بازیافت زباله و مواد دور ریز در ایجاد آثار کاربردی و هنری، در نشستی با حضور مدیران دستگاههای اجرایی با قدردانی از تلاشهای "علی جعفری" در راه اندازی این موزه، آن را اقدامی مهم و ارزشمند در حوزه محیط زیستی و گردشگری شهرستان ارزیابی کرد و گفت: اقدامات صورت گرفته در این مجموعه در استفاده از پسماندها برای ایجاد آثار کاربردی و هنری، گامی مهم در ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی است.

فرماندار تفت استفاده هنرمندانه این موزه از سنگهای موجود در طبیعت برای ساخت مجسمه های سنگی را شایسته تقدیر ارزیابی کرد و گفت: معرفی موزه نگارخانه طبیعت و نگاه، یکی از مهم ترین مسائلی است که باید به آن پرداخته شود.

زارع بر توجه ویژه همه مدیران دستگاههای اجرایی در بهره گیری از پتانسیل این موزه در تفت تاکید کرد و اظهار داشت: لازم است زمینه بازدید جوانان و نوجوانان از این مجموعه هنری و آشنایی و آموزش آنان برای استفاده بهینه از امکانات موجود در مسیر اشتغال زایی بیشتر فراهم شود و مدیران دستگاههای اجرایی و فرهنگساز در سطح شهرستان نقش مهم و خطیری را در این رابطه بر عهده دارند.

فرماندار تفت در پایان بر همکاری همه بخشها و دستگاهها برای معرفی بیشتر این موزه نگارخانه در سطح شهرستان و استان تاکید کرد.

در ادامه این نشست جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی به بیان راهکارها و دیدگاههای خود برای حل مسائل و مشکلات موزه نگارخانه طبیعت و نگاه تفت پرداختند و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

موزه و گالری طبیعت و نگاه در محل تفت ، بلوار امام رضا(ع) ، مزرعه میر سید محمد ، روبروی دره گاهان، جنب منبع آب واقع شده است که شامل مجموعه نفیسی از مجسمه های سنگی، آموزشی رشته های مختلف هنری و روش های مختلف استفاده از موارد دور ریز می باشد. 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا