به گزارش خبرنگار يزد فردا"طبس/قاسميان: فراخوان عمومي اصلاح طلبان طبس جهت حضور پرشور، باشكوه تمام و متحد در راهپيمايي ٢٢بهمن حتي اگر برخي از بعضي سياستها دلخورند

بِسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم
امروز در آستانه‌ی سي و نهمين بهار انقلاب اسلامی ایران هستیم، در آستانه‌ی پختگی و کمال و بهاری را جشن خواهیم گرفت که ثمره آزادی خواهی، شجاعت، ایثار و همت مردان و زنانی است که در تمام ادوار تاریخ این سرزمین، به خصوص ۳۸ سال تاریخ شکوهمند انقلاب، خالصانه خود را وقف ارزش های دینی و ملی نموده اند.

انقلاب اسلامی ایران، پیوند ملی گرایی و دین محوری بود. احیاء باور و اعتقاد راستین به گذشته سرخ وآینده‌ی سبز بود تا در این راستا با ایمان به ظهور منجی عدل گستر و با ایثار و همتی متعالی، پرتوای از چشمه‌ی نور عدالت را بر جهانیان بتابانیم.

استقلال و آزادی پایه های اساسی عدالتی است که در سایه‌ی دین متعالی اسلام، جمهوری اسلامی را برای مردم ایران رقم می زند و همه باید برای تحکیم پایه های "جمهوریت" و "اسلامیت" با دانش وآگاهی کامل و بصیرت، تلاش و کوشش کنیم.

به یقین حفظ یک انقلاب از انقلاب کردن سخت تر است و برهمه ماست تا با وحدت، انسجام، آگاهی از حقوق متقابل مردم ومسئولین و نیز برقراری رابطه‌ی محترمانه، با حفظ استقلال وقدرت کشور آن هم بر اساس منافع مشترک و در راستای گفتمان گفتگوی تمدنها، ادامه دهنده‌ی راه امام و شهدا باشیم.

در شرایط فعلی کشور، نیاز به آشتی ملی، وحدت وهمدلی، پرهیز از افراط و تفریط وشتاب زدگی و نیز دوری از اِعمال نظر وسلیقه‌ی شخصی در راستای تبعیت از ولایت فقیه ومقام معظم رهبری بیش از پیش احساس می شود. ۲۲ بهمن، به عنوان یک جشن ملی که متعلق به همه‌ی مردم انقلابی ایران و نه یک طیف یا جناح خاص می باشد، وعده گاه اندیشه ها وتفکرات گوناگون و تجلی گاه وحدت برای نزدیکتر شدن قلوب به یکدیگر خواهد بود.

لذا شرکت پرشور، گسترده و وسیع تر از گذشته در این جشن عظیم، ندای آزادی خواهی واستقلال طلبی ملت ایران را به گوش تمامی منفعت طلبان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی در داخل و خارج از کشور خواهد رساند و تجدید بیعت با آرمانهای انقلاب، امام و شهدای والا مقام خواهد بود.

مجمع اصلاح طلبان شهرستان طبس|

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا