دکتر مهران فاطمی جغرافیدان و اقلیم شناس یزدی

 

 

یزدفردا "درپی انتشار یاداشت "ابرکوه شهرستانی فراموش شده در دولت تدبیر و امید!"نوشته مهران فاطمی به دریزدفردا خطاب به صباغیان نماینده حوزه انتخابیه مهریز،مطلبی با عنوان "آقای فاطمی عِــــرض خود می بری و زحمت ما می داری!!!"توسط محمد علی قاسم زاده در واکنش به مطلب در یزدفردا منتشر و پس از مدتی فرماندار ابرکوه نیز با مطلب "پاسخ فرماندار ابرکوه به مطلب ابرکوه شهرستانی فراموش شده در دولت تدبیر و امید!"واکنش خود را رسانه ای کرد  اما آن چیزی که بیش از هر چیزی جلب توجه نمود عدم واکنش جناب صباغیان نماینده 5شهرستان بود تا اینکه دیروز خبری امیدوارکنند با این عنوان منتشر شد "محمد علی قاسم زاده به عنوان مشاور رسانه ای محمدرضا صباغیان در حوزه انتخابیه مهریز منصوب شد" تا حداقل امیدوار به پاسخ مطالب مرتبط با نماینده مردم شریف 5 شهرستان استان یزد باشیم که ضمن استقبال از این حرکت نماینده مردم شریف مهریز ،بافق،ابرکوه،خاتم و بهاباد به جناب معمدعلی قاسم زاده از همکاران رسانه ای وفردایی تبریک عرض می نماییم .

در پی این انتصاب دکتر مهران فاطمی مطلبی تحت عنوان "تبریکی بر یک انتصاب "نگاشته اند در ادامه می خوانیم :

جناب آقای قاسم زاده

سلام علیکم
احتراما ، خرسندم که مطلب تعریض آمیز بنده در رابطه با شائبه عدم نگاه یکسان جناب صباغیان به شهرستانهای حوزه انتخابیه مهریز و نقد متعصبانه و تامل برانگیزتان! نه تنها عرضی از کسی نبرد و زحمتی هم برای شما نشد بلکه باعث  ایجاد جایگاه مشاورت برای شما و ان شاالله خیر برای حوزه انتخابیه گردید!
بدینوسیله انتصاب شایسته شما را صمیمانه تبریک عرض می کنم و برایتان آرزوی توفیق و سلامتی دارم
راستی یادم رفت که بگویم آن مرد نظامی! با تنی پر از ترکش،دستانی فلج و دلی آکنده از زخم زبان، در زیر تیرو تیغ سلفیها و تکفیریها ، از وطن و ناموس کسانی که امروز خدمتگزارند و دقیقه ای سابقه مجاهدت فی سبیل الله نداشته اند مقتدرانه  دفاع نموده وخم به ابرو نمی آورد! آری برادر!رقصی چنین میانه میدانم آرزوست!
پیروز باشید                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا