محمد علی قاسم زاده

دیدم آقای مهران فاطمی که روزگاری صدارت دفترداری استاندار ابرکوهی در یزد را به عهده داشته در یادداشتی 5 بندی بغض ترکانده و همگان را متهم ساخته که ابرکوه سه سال و نیم است فراموش شده و چنین و چنان.

خیلی کار به بحثهای سیاسی دولت تدبیر و امید یا دولت عدالت محور ندارم اما بد ندیدم در خصوص بند چهارم یادداشتشان که نوشته اند:« نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی نیز به نظر می رسد عمده وقت خود را مصروف رسیدگی به مطالبات مردمی شهرستان شهیدپرورو ولایی بافق ،برگزاری نشست خبری با رسانه های زادگاهش و ایضا بازدید از پروزه های آنجا و پیگیری مشکلات شهرستان بافق در سطح ملی و وزارتخانه ها نموده باشد»!چند سؤالی از محضرشان داشته باشم.
1- آقای فاطمی اینکه نوشته اید به نظر می رسد... با تحقیق و بررسی است یا از سر سیاسی بازی و عقده گشایی به خاطر شکست در انتخابات؟برای این نظرتان چقدر احترام قائلید و برای رسیدن به آن چقدر کوشیده اید؟
2- اینکه نوشته اید عمده وقت نماینده ....آیا هیچ وقت از مسؤلین دفاتر آقای صباغیان و مدیران 5 شهرستان که مسلما بیشتر از شما با وی در ارتباطند و از برنامه هایشان آگاه و یا از خود ایشان،درباره اینکه عمده وقت نماینده در این مدت به چه مصروف شده پرسیده اید و عالمانه نوشته اید یا فقط مغرضانه خواسته اید نماینده هم از یادداشتتان بی نصیب نمانده باشد؟
3- از نشست خبری نماینده با رسانه های زادگاهش که برای اولین بار در 6 ماه گذشته برگزار شده است نوشته اید که احتمال می دهم دردتان از عنوان کردن یک جلسه خبری بیشتر بر می گردد به موضع گیری آقای صباغیان در درباره آقای صادقی و مطهری که برایتان گران آمده ببینید نام نماینده شهرتان در زمره کسانی باشد که اینگونه موضع گرفته اند و شما این حمایت را خوش نمی دارید چرا که شاید معتقدید غیر از شما و هم حزبیانتان دیگران درست نمی اندیشند ، معیار حق شمایید ،تنها شما صحیح می اندیشید و دیگران اصلا نباید باشند چه برسد به اینکه حرفی برای گفتن داشته باشند.

4- نوشته اید بازدید از پروژه های آنجا و پیگیری مشکلات شهرستان بافق در سطح ملی و وزارتخانه ها باز شما را ارجاع می دهم به مسؤلین محترم دفاتر نماینده و مدیران اجرایی حوزه انتخابیه تا میزان بازدید از پروژه ها،روستا،بخش ها و میزان وقت گذاشته شده برای هر شهرستان در سطح ملی و وزارتخانه ای برایتان شفاف شود تا اینگونه جاهلانه قضاوت نکنید و سیاهه نویسی نفرمایید.
5- راستی آقای فاطمی وقتی در نوشته تان مردم بافق را شهیدپرور و ولایی می نامیدید، یادتان بود در اردیبهشت 90 هنگامی که با مدیریت نظامی گرانه تان بر اریکه های استانداری سابق جولان می دادید چه بر سرهمین مردم شهیدپرور و ولایی آوردید و این واژه ها را نوشتید یا ...؟


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا