حسین اسماعیلی در نشست خبری با حضور معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل با اشاره به اینکه در زمینه پدافند غیرعامل، مشارکت مردم و دستگاه‌ها امری ضروری است، اظهار داشت: نیاز به فرهنگ‌سازی و آموزش در این زمینه وجود دارد.

به گزارش یزد فردا ، حسین اسماعیلی  در نشست خبری با حضور معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل با اشاره به اینکه در زمینه پدافند غیرعامل، مشارکت مردم و دستگاه‌ها امری ضروری است، اظهار داشت: نیاز به فرهنگ‌سازی و آموزش در این زمینه وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه پدافند غیرعامل برای مردم موضوعی جدید است و بسیاری از اقشار جامعه نسبت به آن آگاهی‌های لازم را ندارند،‌ عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم با همکاری رسانه‌ها و مدیران استان یزد، این موضوع را در استان نهادینه کنیم.

اسماعیلی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در حوزه پدافند غیرعامل استان یزد بیان کرد: در استان یزد نیز همانند دیگر نقاط کشور کارگروه‌های 12 گانه ایجاد شده و استاندار یزد به عنوان رئیس ستاد، هماهنگی‌ها و دستورات لازم برای انجام اقدامات پدافندی را بر عهده دارد.

وی خاطرنشان کرد: انجام اقدامات مورد نیاز برای پدافند غیرعامل نیازمند عزم ملی است و امیدواریم در این زمینه بتوانیم با همگرایی به نتایج مطلوبی دست پیدا کنیم.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان یزد اظهار امیدواری کرد: با اجرای دستورالعمل‌ها و بندهای تاکید شده در اساسنامه ستاد پدافند غیرعامل، بتوانیم یزد را به استانی مصون از آسیب‌های احتمالی دشمنان تبدیل کنیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا