سیجیان استان یزد پیش‌از ظهر دیروز  در قالب گردان‌های عاشورا، الی‌بیت‌المقدس، کوثر، امام حسین(ع)، الزهرا و ... در اجتماع بزرگ خود با عنوان مدافعان حرم با رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های شهدای جمهوری اسلامی تجدید پیمان کردند.

در این همایش که اقشار مختلف بسیج از جمله بسیج مهندسین صنعت و معدن، بسیج کارمندان، دانش‌آموزان، رسانه، اصناف و بازاریان، طلاب، هنرمندان و بانوان بسیجی حضور داشتند با سر دادن شعارهایی نسبت به تجدید پیمان با مقام معظم رهبری اقدام کردند.

در همایش امروز مدافعان حرم که با حضور جمعی از بسیجیان و حلقه‌های صالحین در مسجد ملااسماعیل یزد برگزار شد، جمعی از مسؤولان، بسیجیان و فرماندهان بسیجی نیز حضور داشتند.

بسیجیان در این گردهمایی، با شعارهایی چون «بسیج انقلابی در خدمت نظام است»، «بسیج برای دفع نفوذ آماده اقدام است»، «لبیک یا خامنه‌ای لبیک یا حسین» و شعارهای ضد استکباری ضمن تجدید پیمان، خشم و ازجار خود را از سران کفر و کشورهایی چون آمریکا و رژیم اشغالگر صهیونیست اعلام کردند.

همچنین بسیجیان پس از برگزاری این همایش به صورت دست جمعی در نماز جمعه این هفته حضور یافتند و با بیان اینکه هرجا نیاز به بسیج باشند آماده‌ هستیم برای پیشرفت همه جانبه کشور اعلام آمادگی کردند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا