یزدفردا"گروه اجتماعی "سرویس حوادث"خبرهای پلیس استان یزد: فرمانده انتظامي شهرستان ابرکوه از کشف 150 رأس دام قاچاق به ارزش یک میلیارد و300 میلیون ریال در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا:، سرهنگ "احمدکمالي" در تشريح اين خبر گفت: مأموران کلانتری مرکز شهرستان ابرکوه هنگام کنترل خودروهاي عبوري در محورهاي مواصلاتي به يک دستگاه خودرو تریلر "هوو" مشکوک شدند و خودرو را جهت بازرسي متوقف کردند.

وي افزود: در بازرسي از این خودرو تعداد 150 رأس دام (گوسفند) کشف و در بررسي هاي اوليه راننده خودرو هيچگونه مجوزي جهت جابجايي و انتقال محموله ارائه نداد که با حضور کارشناس دامپزشکي شهرستان مشخص شد اين محموله دام، قاچاق است.

سرهنگ کمالي با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده یک میلیارد و 300 میلون ریال برآورد شده است اظهار داشت: در اين رابطه يک دستگاه خودرو توقيف و متهم با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد.

فرمانده انتظامي شهرستان ابرکوه در پايان با اشاره به اینکه دام­هاي قاچاق به قرنطينه دامپزشکي استان تحويل داده شد از شهروندان خواست تا هرگونه موارد مشكوك و قاچاق را با تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا