فرماندار خاتم با اشاره به هفته ناجا و هدف آنها در تامین امنیت اجتماعی گفت: ایجاد احساس امنیت در جامعه از مقوله امنیت مهمتر است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خاتم؛ محمد زاده رحمانی روز شنبه در مراسم صبحگاه نیروی انتظامی شهرستان با اشاره به اینکه کشور از امنیت بالایی در سطح منطقه برخوردار است، افزود: خوشبختانه ایران جزو معدود کشوهایی است که به تمام وجوه امنیتی آن توجه و پرداخته می شود.
وی اظهار کرد: خوشبختانه با مسئولیت پذیری مسئولان و اقدامات شایسته نیروی انتطامی امنیت در کشور به وضوح احساس می شود.
رئیس شورای تامین شهرستان مدیریت اوضاع را مهم خواند و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی توانسته است به جای کنترل اوضاع آن را مدیریت کند چرا که کنترل کردن هم هزینه بر است و هم زمان بر، اما هنر آن است که یک مدیر بتواند با تعامل با مردم اوضاع را مدیریت کند که ناجا در این زمینه موفق بوده است.
محمد زاده رحمانی اقدامات نیروی انتظامی خاتم را ستودنی دانست و یادآور شد: به پرسنل ناجا در این شهرستان صمیمانه تبریک می گوییم که توانسته اند در سطح استان رتبه های خوبی را در جهت عملکرد خوب و مطلوبشان دریافت کنند.
در ادامه، همچنین فرمانده انتظامی خاتم هفته ناجا را فرصتی در راستای شناساندن اهداف نیروی انتظامی به مردم دانست و افزود: سعی و تلاش ما در نیروی انتظامی این است تا با افزایش میزان امنیت در اجتماع احساس رضایت بیشتری را در بین مردم ایجاد کنیم.
سرهنگ علیرضا صالحی یادآور شد: وظیفه نیروی انتظامی تامین نظم و امنیت آحاد جامعه است لذا در این راستا از انجام هیچ اقدامی فروگذار نخواهیم کرد.
وی در ادامه ضمن بیان گزارش عملکرد شش ماه نیروی انتطامی خاتم از کاهش برخی از جرایم در این شهرستان خبر داد.
در پایان از موتور سواران نمونه که نکات ایمنی را رعایت کردند، صنوف نمونه و خبرنگاران شهرستان که اخبار نیروی انتظامی را پوشش داده اند با اهدای هدایایی قدردانی شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا