فرماندار خاتم در جمع نمازگزاران گفت: همکاری و مشارکت مردم در مراحل مختلف سرشماری عمومی نفوس و مسکن نقش مهمی در موفقیت این طرح دارد.

 
به گزارش روابط عمومي فرمانداري خاتم؛ در آستانه شروع طرح ملی سرشماري عمومی نفوس و مسكن سال 95، محمد زاده رحمانی فرماندار خاتم در جمع نمازگزاران  نماز جمعه این هفته خاتم، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس به اهمیت مشارکت در سرشماری عمومي نفوس و مسكن 95 اشاره کرد و گفت: سرشماري نفوس و مسكن امسال به دو روش اينترنتي و حضوري انجام خواهد شد كه زمان شروع مرحله اول از 3 الي 24 مهر ماه مي باشد و هریک از خانوارها می توانند با مراجعه به سامانه سرشماری به آدرس www.sarshomari95.ir اطلاعات خانوار خود را ثبت کنند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت مشارکت و همراهی مردم در راستای جمع آوری درست اطلاعات در سرشماری سال ۹۵، عنوان نمود: بدون شک وجود اطلاعات درست و صحیح بهترین فرصت در راستای برنامه ریزی است و به همین دلیل لازم است که مردم مشارکت فعالی در این حوزه داشته باشند.
 
زاده رحمانی در ادامه به مرحله دوم سرشماري توسط ماموران اشاره کرد و  گفت : اگر به هر دلیل افراد نتوانستند به شیوه اینترنتی اطلاعات را تکمیل کنند از 25 مهرماه تا 25 آبان ماه مأموران سرشماری با مراجعه حضوری به درب منازل اطلاعات مربوطه را  از خانوارها دریافت و تکمیل خواهند کرد.









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا