سرهنگ علی اصغر سلمانی  افزود: به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهر و مناطق روستایی این شهرستان با حضور گسترده اقشار مختلف مردم ولایی و انقلابی ویژه برنامه های مختلفی برگزار می شود .

وی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس از 30 شهریور آغاز و تا هفتم مهرماه ادامه دارد افزود: غبارروبی و عطر افشانی قبور منور شهدای انقلاب اسلامی ، رژه نیروهای مسلح ، برگزاری صبحگاه مشترک و سرکشی به خانواده شهیدان و ایثارگران از جمله این برنامه هاست.
این مسئول اظهار داشت: حضور منسجم بسیجیان در نمازجمعه ، برگزاری مسابقات فرهنگی ، هنری و ورزشی ؛ اعزام نمادین رزمندگان اسلام به جبهه های حق علیه باطل و گردهمایی رزمندگان دفاع مقدس نیز پیش بینی شده است .
سلمانی گفت: همچنین زنگ مقاومت در سطح واحد های آموزشی ، سخنرانی در سطح مدارس و همایش میقات طرح صالحین در محل برگزاری نمازجمعه شهرستان با حضور گسترده اعضا و بسیجیان انجام می گیرد.
وی افزود: در روز جمعه دوم مهرماه پیاده روی خانوادگی از محل حسینیه شهدای گمنام تا دانشگاه آزاد اسلامی و میثاق با شهدای مدفون در این مرکز آموزش عالی نیز با حضور آحاد مردم و خانواده ها انجام می شود .
فرمانده سپاه ناحیه مهریز خاطر نشان کرد: تبیین ابعاد دفاع مقدس به نسل جوان و حضور رزمندگان سرفراز آن دوران در بین مردم و بیان خاطرات از دیگر برنامه های مهم هفته بزرگداشت دفاع مقدس در شهرستان مهریز است .
سلمانی بر مشارکت آحاد مردم و دستگاه های اجرایی در این برنامه ها تاکید کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا