فرماندار خاتم گفت: وظیفه مسئولان در هر جایگاهی که خدمت می کنند باید در راستای تحقق آرمان ها و اهداف نظام جمهوری اسلامی، ادای دین کنند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خاتم، محمد زاده رحمانی روز چهارشنبه در نشست هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس افزود: همه در قبال انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان مسئولیت داریم و یکی از مشکلات در گفتمان با نسل جدید این است که می خواهیم از زبان نسل گذشته استفاده کنیم که این شیوه گفتمان با نسل جدید را سخت می کند.
وی یادآور شد: باید از روش های نوین برای انتقال ارزش ها استفاده شود و برنامه های هفته دفاع مقدس به لحاظ کمی و کیفی به نحو باشد که زمینه مشارکت گسترده اقشار مختلف مردم به خصوص جوانان در آن فراهم شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم نیز روحیه انقلابی را شرط اصلی حفظ استقلال و عزت کشور دانست و اظهار داشت: باید این روحیه بین مردم و مسئولان تقویت شود.
سرهنگ حسین آزادی نژاد تاکید کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی مناسب برای انتقال دستاوردها و ارزش های دوران حماسه و ایثار به نسل جوان و آینده ساز است.
وی اظهار کرد: بنابراین ادارت باید برنامه های پویا و پرمحتوا را در دستور کار خود قرار دهند و فقط به نصب پرچم و بنر اکتفا نکنند.
سرهنگ آزادی نژاد برگزاری رژه نیروی نظامی و انتظامی،غبار روبی گلزار شهدا، همایش پیاده روی و برنامه های ورزشی، افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و مبارزه با جنگ فرهنگی دشمن در مروست، دیدار با خانواده شهدا، خاطره گویی در مدارس، نشست کتابخوانی با محوریت دفاع مقدس، برگزاری شب شعر با حضور رزمندگان دفاع مقدس، تجلیل از سربازان نمونه، همایش رزمندگان و افتتاح پایگاه بسیج برادران دانشگاه آزاد اسلامی هرات را از برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان خاتم برشمرد.
هفته دفاع مقدس از 31 شهریوره ماه آغاز و تا هفتم مهرماه ادامه دارد .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا