یزدفردا"سرویس حوادث"خبرهای پلیس استان یزد:معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: ارتباط مناسب با رسانه ها سبب خواهد شد که مسئولان از نیازمندی شهروندان در زمینه های گوناگون آگاهی یافته و برنامه های سازمان را در جهت نیل به اهداف موردنظر و جلب رضایت مندی شهروندان سوق دهند.

 سرهنگ "محمدرضامزیدی"  با بیان اینکه عصر کنونی را عصر ارتباطات و اطلاعات می نامند خاطرنشان کرد: اطلاعات ابزاری لازم برای تصمیم گیری بجا و به موقع است تا افراد و سازمان ها بتوانند از میان گزینه مطلوب به هدف های خود دست یابند.

وی ضمن اشاره به اینکه دسترسی به اطلاعات ابزار و وسایل یا به اصطلاح فناوری اطلاعات ضروری نیازمند علم ارتباطات است خاطرنشان کرد: زندگی در دنیای امروز به ارتباطات بستگی دارد و متاثر از آن است.

مزیدی تصریح کرد: اشخاص گوناگون در جامعه مدرن به شیوه های مختلف با هم ارتباط دارند و نحوه مراوده آن ها شیوه زندگی این افراد را تشكیل می دهد و نمایانگر فرهنگ آنان است.

سرهنگ مزیدی اطلاع‌رسانی، شكل دادن به افكار، نگرش‌ها، فرهنگ سازی و آگاهسازی اقشار مختلف جامعه را در ارتقاء امنیت و احساس امنیت، بسیار مهم برشمرد و افزود: در یك جامعه مبتنی بر اطلاعات، رسانه‌ها با تمامی تنوع خود مجاری اطلاع‌رسانی كم‌هزینه‌ای به شمار می‌روند.

معاون اجتماعی پلیس استان یزد استفاده بهینه و مناسب از رسانه ها را در گرو اعمال مدیریت صحیح مسئولان دانست و اضافه کرد: با مدیریت صحیح و برنامه ریزی شده و همچنین با تعامل مناسب با رسانه ها می توان به اهداف از پیش تعیین شده و افزایش امنیت و احساس امنیت در جامعه دست پیدا کرد.

سرهنگ مزیدی اذعان کرد: ارتباط مناسب با رسانه ها سبب خواهد شد که مسئولان از نیازمندی شهروندان در زمینه های گوناگون آگاهی یافته و برنامه های سازمان را در جهت نیل به اهداف موردنظر و جلب رضایت مندی شهروندان سوق دهند.

وی مشارکت و همراهی مردم با پلیس در گرو آگاهی و اعتماد آنها به اهداف و برنامه های پلیس در راستای پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی برشمرد و خاطرنشان کرد: دست یابی به پیشرفت در تمامی زمینه ها در جامعه نیازمند امنیت و احساس امنیت است.

معاون اجتماعی پلیس استان یزد در پایان بر بازخوردسنجی از فعالیت های مشاركتی و تقویت نقاط قوت و برطرف نمودن نقاط ضعف تاکید کرد و افزود: یکی از اصلی ترین شرایط پایداری امنیت و احساس امنیت در جامعه، مشارکت مردم و همراهی و همکاری دستگاه های مختلف با پلیس است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا