به مناسبت هفته دولت جلسه شورای اداری شهرستان میبد با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد بابیان اینکه امام توصیه داشتند خدمات خودتان را برای مردم بیان کنید افزود: به همین جهت در این فرصتی که بنا به گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر زمینه‌ای‌ فراهم شد تا رسالت پاسخگویی به مردم که امروز یکی از ارکان اصلی حکمرانی خوب محسوب می‌شود ایجاد شود.

محمدعلی طالبی بابیان اینکه دولت تدبیر وامید کاملاً به باز بودن فضای نقد اعتقاد دارد و گاهی هم سوءاستفاده‌هایی هم از این فضا جهت تخریب دولت و دستاوردهای بزرگ نظام هم در بخش بین‌المللی و بر جام، کنترل تورم و رشد اقتصادی استفاده می‌شود افزود: با همه این شرایط دولت پای حرف و اعتقاد خود برای باز بودن فضای نقد ایستاده است.

وی افزود: این‌ها نشان‌دهنده اهتمام دولت برای پاسخگویی است که از عالی‌ترین سطح تا پایین‌ترین سطح جریان دارد.

طالبی گفت: هفته دولت فرصتی برای بیان خدمات و تلاش‌هایی است که نمایندگان دولت و مسئولین ادارات در بخش‌های مختلف دارند و اطلاع‌رسانی به مردم در راستای انجام کارهای بزرگی که صورت می‌گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد بابیان اینکه حسین فلاح یکی از فرمانداران فعال استان در حوزه پی گیری‌های برون‌استانی است افزود: با موافقتی که استاندار داشته دست فرمانداران را برای پی گیری‌های خارج از استان باز گذاشتیم که در این راستا فرماندارمیبد با دیدار و رایزنی با مقامات کشوری از این فرصت به‌خوبی به نفع شهرستان میبد و استان استفاده کردند.

وی اظهار امیدواریم کرد: امیدواریم بتوانیم در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و انتظاراتی که دولت به‌عنوان سیاست‌ها و برنامه‌های کلی که به تأیید مردم رسیده است جامعه عمل بپوشانیم.

فرماندارمیبد هم با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت به کارکنان گفت: رفتار این عزیزان باید الگوی عملی ما قرار بگیرد.

حسین فلاح با ارائه گزارشی از افتتاح طرح‌ها و پروژهای عمرانی در هفته دولت در شهرستان میبد گفت: نزدیک 40 پروژه عمرانی در شهرستان میبد با 29 میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد که نسبت به سال گذشته نزدیک 40 درصد رشد را نشان می‌دهد.

فلاح بابیان اینکه باوجود تنگناها و مشکلات در بخش‌های بودجه‌ای‌ و ردیف‌های اعتباری بوده است افزود: خوشبختانه با تلاشی که مسئولین ادارات و ارگان‌ها داشته با استفاده از ظرفیت‌های ادارات و خیرین این طرح‌ها به بهره‌برداری رسیده است.

وی برداری از خط آب ندوشن، طرح آب‌رسانی به سورک و هفتهر، افتتاح 38 واحد مسکن بهزیستی، گازرسانی به ناحیه صنعتی شمس‌آباد و روستای صدرآباد، افتتاح آموزشگاه صاحب‌الزمان محمودآباد را بخشی از پروژهای در حال افتتاح درمیبد برشمرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا