ابوالفضل ابویی خبرنگار مهریز :فرماندار مهریزدر پيامي ضمن نکوداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به مديران وكارمندان خدوم دولت تبریک گفت.

سید محمد رستگاری فرماندار مهریزبه مناسبت هفته دولت پیامی  بشرح ذیل صادر کرد:

 هفته اول شهریور در تاریخ سراسر حماسه انقلاب اسلامی ایران یادآور لحظه‌های عروج‌ خونین مردان استوار دولت و شهادت رییس جمهور و نخست وزیر انقلابی و مکتبی جمهوری اسلامی است

یکی ازمهمترین ویژگی های دولت اسلامی و وجه تمایز آن از دیگردولت ها، برخورداری از پشتوانه عظیم مردمی است. کارگزاران دولت یازدهم، از میان مردم برخاسته و برای خدمتگزاری به مردم وارد عرصه شدند، بي­ شك تدابيروتلاش دولت «تدبير و اميد» براي رفع مشكلات و معضلات داخلي و خارجي در سه سال اخیر بركسي پوشيده نيست وهفته دولت، فرصت مناسبی است تا دستاوردها و گام های بلند دولت در عرصه های مختلف به تصویر کشیده شده و برای همگان تشریح شود و دولتمردان گزارش فعالیت های خود را به مردم ارایه دهند.

بی تردید در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده، دولت که برآمده از متن مردم است با تدبیر و امید، و همدلي بیش از پیش با مردم و تعامل سازنده با سایر قوا، روند توسعه و تعالی کشور را عالمانه و مجاهدانه تداوم خواهد بخشید.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و کارمند به ویژه شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان به ویژه مدیران و کارمندان خدوم و متعهد شهرستان مهریز تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای اعتلابخشي به فرهنگ پايداري و صيانت از ارزش‌هاي انقلاب ، از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا