سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید که تیمش لیگ را خوب شروع کرده است. برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت تیم، اظهار کرد: شروع فصل را می‌توانیم خوب ارزیابی کنیم. ما ۱۰ امتیاز داریم و در صدر جدول هستیم و آن چیزی که مایه شادی است، بازی ما است. از همان هفته‌ اول بازیکنان‌مان فرم خوب خودشان را نشان دادند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید که تیمش لیگ را خوب شروع کرده است.
 
 برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت تیم،  اظهار کرد: شروع فصل را می‌توانیم خوب ارزیابی کنیم. ما ۱۰ امتیاز داریم و در صدر جدول هستیم و آن چیزی که مایه شادی است، بازی ما است.  از همان هفته‌ اول بازیکنان‌مان فرم خوب خودشان را نشان دادند.
 
برانکو در ادامه اضافه‌ کرد: ما شش بازیکن ملی‌پوش داریم و خوشحالم از این بابت  که آنها به تیم‌ ‌ملی دعوت شده‌اند اما از بابت انتخاب انصاری برای عضویت در تیم‌ ‌ملی تعجب کردم. با توجه به این که انصاری در ایفمارک تست پزشکی داده است این انتظار را نداشتم که به تیم‌ ‌ملی دعوت شود.  این گونه گفته بودند که هر کسی برای تست پزشکی به ایفمارک برود به تیم‌ ‌ملی دعوت نخواهد شد برای همین موضوع از دعوت انصاری به تیم‌ ‌ملی  تعجب کردم.
 
وی همچنین اضافه‌ کرد: الان شروع فصل است و مهم‌ترین مساله این است که از همین ابتدا خوب بازی  کنیم و همین خوب بازی کردن هم تا به حال برای‌مان امتیاز به همراه داشته است. طبیعتا تیم‌هایی که در پایین جدول قرار دارند در آنجا نمی‌مانند و پیشرفت خواهند کرد. من خیلی خودم را درگیر مسائل حاشیه‌ای نمی‌کنم. بعد از تعطیلات لیگ یک بازی بسیار بزرگ مثل داربی با تیم فوتبال تراکتورسازی داریم که تیم بسیار خوبی در اختیار دارند و مربی با تجربه ای هم سکان هدایت آنها را بر عهده دارد.  مربی تراکتورسازی در بین مربیان ایرانی  بیشترین قهرمانی را در کارنامه خود دارد؛ بنابراین بازی سختی پیش روی ما خواهد بود.
 
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه درباره این که تیمش از دقیقه ۸۰ به بعد دچار افت می‌شود، تصریح کرد: روشی که ما بازی می‌کنیم این گونه است که در بازی دوئل و درگیری های زیادی در بازی شکل می‌گیرد. طبیعتا این گونه بازی کردن باعث خسته شدن تیم می‌شود. ما باید از همان ابتدا با سه الی چهار گل از حریفان پیش بیفتیم اما بعد از گلزنی ترسی در تیم به وجود می‌آید که مبادا گل بخوریم.
 
وی در پاسخ به سوالی درباره داوری هم توضیح داد: نمی‌خواهم درباره داوری صحبتی  کنم.
 
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره از دست دادن فرصت‌ها هم ، عنوان کرد: ما هر روز سعی می‌کنیم بهترین نتیجه‌ را بگیریم. طبیعتا مهدی طارمی هنوز به آن آمادگی مطلوبی که در نظر ما است نرسیده و نیاز به تمرین دارد که بیشتر آماده شود. مهم این است که در بازی شانس های گلزنی ایجاد می‌کنیم. قاعدتا گل هم در بازی به ثمر خواهد رسید.
 
در ادامه برانکو ایوانکوویچ درباره این که گفته می‌شود مهدی طارمی  با رامین رضاییان برای حضور در پرسپولیس صحبت کرده است، بیان‌ کرد: موضوع رامین رضاییان به کلی تمام شده است. طارمی هم لطفا به کار خودش بپردازد تا روز به روز بهتر شود. خوشحال هستم که او برای تیم نگران است اما باید قبل از هر چیزی به فکر خودش باشد. در مورد رامین رضاییان هم تصمیمم را قبلا گرفته‌ام. 
 
وی درباره دیدار حساس تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران مقابل تیم‌ ‌ملی فوتبال قطر در مقدماتی جام جهانی هم، یادآور شد: پیروزی در نخستین دیدار خیلی مهم است. اولین بازی همیشه سخت و مشکل ساز است. شانس ما این است  که بازیکنان خوب و با کیفیتی در تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران حضور دارند و یک ماه هم برای آماده سازی وقت دارند این هم امتیاز مثبت دیگری است که به تیم‌ ‌ملی ایران کمک می‌کند ولی در کل یک بازی سختی پیش روی تیم‌ ‌ملی ایران است و این را بدانید که اولین بازی مهم است و شاید تعیین کننده باشد. مخصوصا وقتی شما به عنوان یکی از گزینه‌های صعود به جام جهانی در این رقابت‌ها حاضر می شوید.
 
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره این که گفته می‌شود مهدی طارمی هنوز از نظر جسمانی به آمادگی مطلوب نرسیده است، تاکید کرد: بازی در تیم‌ ‌ملی برای هر بازیکنی افتخار بزرگی محسوب می‌شود. طبیعتا مهدی طارمی در تیم‌ ‌ملی روحیه مضاعفی خواهد داشت و با انگیزه زیادی تمرین می‌کند. تیم‌ ‌ملی در حال‌ حاضر زمان زیادی برای آماده سازی در اختیار دارد. من امیدوارم که  طی این مدت طارمی به شرایط و آمادگی مطلوب برسد. قطعا در تیم‌ ‌ملی برنامه آماده سازی خوبی برای مهدی وجود دارد. من این انتظار را دارم که کاملا آماده شود. 
 
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه درباره مقایسه‌ای که میان پرسپولیس گذشته و استقلال می‌شود و این که چه تضمینی وجود دارد پرسپولیس تا انتهای فصل صدرنشین لیگ باشد، خاطر نشان کرد: تضمینی وجود ندارد و تضمین ما فقط کار کردن است. استقلال تهران هم باشگاه بزرگی است و در کنار پرسپولیس جزو باشگاه‌های بزرگ ایران محسوب می‌شود بنابراین پیشرفت می‌کند و این گونه در انتهای جدول نخواهد ماند ،‌ ولی من فقط در مورد تیم خودم صحبت می‌کنم. قطعا افرادی که در باشگاه استقلال مشغول به فعالیت هستند بهتر می دانند که چگونه تیم‌شان را از این وضعیت خارج کنند.
 
برانکو درباره سه دیدار سخت پیش روی پرسپولیس هم، اظهار کرد: ما خودمان را برای تقابل با هر تیمی آماده می‌کنیم. بازی‌های سختی پیش روی ما قرار دارد. این سه بازی پیش‌رو برای مان بسیار با اهمیت است اما متاسفانه  شش بازیکن ما فقط دو روز قبل از دیدار برابر تراکتورسازی به جمع ما اضافه می‌شوند. قاعدتا این موضوع برای ما سخت خواهد بود. آنها یک ماه در کنار ما نبودند و پس از یک سفر طولانی از چین  به تهران خواهند آمد. ما هم تا به امروز هیچ درخواستی برای تعویق دیدار پرسپولیس برابر تراکتورسازی تبریز ارائه نکرده‌ایم. 
 
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس  در پایان  در پاسخ به سوالی در درباره آنتونیو گولچ، توضیح داد: او تا به حال بسیار خوب بازی کرده است و به نظر من به ترکیب تیم برنده نباید دست بزنیم. گولچ کمی دیر به جمع ما اضافه شده و طبیعتا نیازمند زمان است تا با تیم هماهنگ شود. ما با شرایطی که در اختیار داشتیم بازیکن جذب کردیم بنابراین بر این اساس گولچ پاسپورت آسیایی دارد و یکی از بازیکنان خوب محسوب می‌شود که می‌تواند به تیم فوتبال پرسپولیس کمک کند. انتظار ما از او این است که روز به روز بهتر شود. البته باید درباره دروازه‌بان جدید هم بگویم که از عملکردش راضی هستم و برای ما مطمئن عمل می‌کند
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا