یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"خبرهای پلیسی استان یزد: فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت: در راستای پیشگیری از سرقت، ‌شهروندان هشدارهای پلیس را جدی بگیرند.

یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"خبرهای پلیسی استان یزد: فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت: در راستای پیشگیری از سرقت، ‌شهروندان هشدارهای پلیس را جدی بگیرند.

 

به گزارش واحد دریافت خبر پایگاه خبری یزدفردا:، سرهنگ  "منوچهر نصیری " ضمن تسلیت به مناسبت لیالی قدر و شهادت امیر مومنان حضرت علی (ع) توصیه‌هایی به عموم شهروندان در خصوص پیشگیری از سرقت طلا از كودكان ارایه كرد.

 سرهنگ نصیری افزود: از آراستن فرزندان خود به طلا و جواهرات در مواقع غیرضروری خودداری کنید، زیرا کودکان و خصوصاً دختر بچه‌هایی که زیورالات به همراه دارند، طعمه‌ی مناسبی برای سارقان هستند.

وی افزود: هیچ گاه فرزند خود را برای بازی به تنهایی داخل كوچه نفرستید؛ در پارك ها و مواقعی كه برای خرید به اماكن تجاری مراجعه می كنید نیز مراقب فرزندان دلبند خود باشید.

نصیری گفت: به كودكان خود بیاموزید در اماكن عمومی، خیابان ها و مراسم و میهمانی ها و محل های شلوغ از جلوی چشم شما دور نشوند.

سرهنگ نصیری ادامه داد: فقط در صورت نیاز، گوشی تلفن همراه را در اختیار كودكان در بیرون از خانه قرار دهید، در مواردی سارقان خیابانی گوشی های تلفن همراه را از دست كودكان چنگ زده و متواری شده اند.

وی افز.د: حتی اگر اموال به سرقت رفته از نظر شما دارای ارزش مالی زیادی نیستند پلیس را در جریان قرار دهید تا از بروز چنین اتفاق هایی در آینده پیشگیری شود و عاملان این سرقت ها هر چه زودتر شناسایی و دستگیر شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد در خاتمه یادآور شد: زمان تردد در خیابان و استفاده از خودروهای عمومی، طلا و جواهرات خود را در معرض دید قرار ندهید تا باعث ‏تحریک و طمع سارقان نشود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا