یزدفردا"معاون تربیت و آموزش ناجا اجرایی شدن قرار گاه جهادی ارتقای تربیت و آموزش را یک گام برزگ آموزشی در سطح ناجا دانست و خاطرنشان كرد: توجه به آموزش کارکنان، لازمه پیشبرد اهداف سازمانی در ناجا است.  

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا:، سردار "امیرحسین یاوری" در هجدهمین همایش سالیانه کلانتری ها و پاسگاه های فرماندهی انتظامی استان یزد با اشاره به اهمیت آموزش اظهار کرد: برگزاری دوره های آموزشی جهت کارکنان دارای اهداف و تعریف هایی برای ارتقاء مهارت های علمی و عملی آنها است.

سردار یاوری با اشاره به نمرات مطلوب تئوری توسط کارکنان پلیس استان یزد و با تاکید بر اینکه امروز تنها خواسته ما کارهای تئوری نیست بلکه باید مهارت ها را بالا برد و از این آموزش ها نهایت استفاده را کرد افزود: برهمین اساس تغییرات جدی در حوزه هایی چون تیراندازی در حال انجام است و امروز هیچ فردی در ناجا درجه نمی گیرد مگر اینکه در تیراندازی نمره 70 به بالا کسب کند .

معاون تربیت و آموزش ناجا ادامه داد:اعتقاد ما این است که امروز تربیت مهم تر از آموزش است و هر کسی میل، انگیزه و ایمان در انجام کار داشته باشد، خود به خود آموزش را نیز دریافت می کند.

وی در ادامه اجرایی شدن قرار گاه جهادی ارتقای تربیت و آموزش را یک گام برزگ آموزشی در سطح ناجا دانست و خاطرنشان كرد: توجه به آموزش کارکنان، لازمه پیشبرد اهداف سازمانی در ناجا است.

معاون تربیت و آموزش ناجا با تاكید بر تربیت کارکنان حرفه ای و توانمند، بیان داشت: فرماندهان و مدیران آموزشی بایستی با تغییرات اساسی در نوع و کیفیت مطالب آموزشی و استمرار آموزش های موثر و هدفمند، تحقق این هدف مهم را سرلوحه كار خود قرار دهند.

سردار یاوری، حرکت جهشی به سمت ارتقاء سطح آموزش و مهارت کارکنان با استفاده از روش ها و ابزارهای نوین آموزش و مهارتی و نیز محور قرار دادن آموزش ها را از دیگر اهداف معاونت تربیت و آموزش نام برد و گفت: در این زمینه بومی سازی آموزش ها و متناسب سازی متون آموزشی با توجه به نوع ماموریت ها و شرایط اقلیمی و جغرافیایی ضروری و مورد تاکید است.

معاون تربیت و آموزش ناجا در پایان با بیان اینکه انتظار جامعه از پلیس این است كه با به كار بستن خرد و حكمت، کارها و عملیات های خود را انجام دهد افزود: ارائه آموزش های میدانی، استفاده از  تجربیات پلیس و ارائه ابزارهای تخصصی از مهم ترین مراحل آموزش است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا