فوتبال ایران - حدود یک ماه قبل با پایان یافتن دوره چهار ساله مسئولیت ابرقویی‌نژاد به عنوان رئیس هیأت فوتبال اصفهان، شمارش معکوس برای برگزاری انتخابات جدید و شناخت و معرفی رئیس جدید این هیأت آغاز شد.

به گزارش خبرورزشی، با توجه به ثبت‌نام 5 نفر که خود ابرقویی‌نژاد هم یکی از این 5 کاندیدا بود، مقدمات کار برای طی شدن مراحل قانونی تأیید صلاحیت کاندیداها و سپس برگزاری به‌موقع انتخابات، انتظار می‌رفت فوتبال اصفهان در مهلت قانونی و تا قبل از آغاز مسابقات فصل جدید، رئیس خود را شناخته باشد.
انصراف ناگهانی و پرحرف و حدیث ابرقویی‌نژاد در اوایل تیرماه سبب شد تا 4 کاندیدای دیگر که تنها یک نفر از آنها از جنس ورزش و فوتبال بود، تلاش‌های گسترده‌تری از خود بروز دهند تا شاید آنها پس از سال‌ها حضور ابرقویی‌نژاد خود سکاندار جدید فوتبال پر سر و صدای اصفهان شوند ولی تا این لحظه و در حالی که هفته آینده شاهد آغاز فصل جدید فوتبال باشگاهی کشور با حضور سپاهان و ذوب‌آهن هستیم، هیأت فوتبال این استان پر سر و صدا و صدالبته مهم در بلاتکلیفی کامل به سر می‌برد تا ابرقویی‌نژاد به عنوان سرپرست به فعالیت خود در هیأت فوتبال همچنان ادامه دهد. البته در خصوص صدور حکم سرپرستی ایشان حرف و حدیث زیاد است و گفته می‌شود حکم سرپرستی شفاهی است نه کتبی.
جا دارد مسئولان فدراسیون و شخص تاج که خود بهتر از هر فرد دیگری ضرورت مشخص شدن تکلیف ریاست هیأت فوتبال اصفهان را می‌داند، هرچه سریع‌تر اقدام به برگزاری انتخابات نماید تا حرف و حدیث‌ها و شایعات فروکش کند.
جان کلام اینکه فوتبال اصفهان نیازمند مسئولی کارآمد، قوی و آن هم با وزن ورزشی، اجتماعی و اقتصادی بالاست.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا